Subway na stacji Lukoil

Marka Subway wdraża globalnie nowy wystrój restauracji, kontynuując jednocześnie rozwój sieci w całym regionie i w różnych lokalizacjach.

Pilotażowa restauracja z nowym wyglądem prowadzona jest już w Gdyni na stacji paliw Lukoil przy ul. Morskiej 290. Jak zapowiada sieć wkrótce dołączą do niej kolejne lokalizacje.

Odważna identyfikacja wizualna połączona z innowacyjną aranżacją wnętrza ma zachęcić gości do częstszych odwiedzin w lokalu, a także przyciągnąć uwagę partnerów biznesowych, zainteresowanych prowadzeniem franczyzy pod szyldem Subway.

Poza zachęcaniem do sięgania po m.in. świeże warzywa, Subway podejmuje także różne aktywności promujące aktywność fizyczną. Jedną z nich jest 40. PZU Maraton Warszawski, który odbędzie się 30 września, a którego sieć została partnerem.

Historia marki Subway rozpoczęła się w 1965 r. w USA. Prosty, smaczny i niedrogi sandwich przygotowany na oczach klienta był podstawą prowadzenia każdej restauracji i punktem wyjścia do międzynarodowej ekspansji marki. Dziś Subway to więcej niż 43 000 restauracji w ponad 100 krajach. W 2011 r. marka stała się największą siecią restauracji szybkiej obsługi na świecie pod względem liczby lokali.

Każda restauracja Subway jest własnością i jest zarządzana przez partnera franczyzowego. Sieć w Polsce jest obecna od prawie 20 lat i liczy ponad 100 restauracji.

Joanna Hamdan 7332 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }