Pokazywane w serwisie treści mają charakter informacji o produktach dostępnych na rynku a nie ich reklamy w rozumieniu Ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356). Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną wersję artykułu.
Tak, pokaż artykuł Nie wyrażam zgody

Nowa platforma społecznościowa

Marka Wyborowa od Mistrza we współpracy z Maciejem Zakościelnym zwraca się ku korzeniom nawiązywania przyjaźni - rozmowom przy najlepszej platformie społecznościowej - przy stole.

O wartości czasu spędzanego razem przypomina Wyborowa od Mistrza – trunek rzemieślniczy, powstający w lokalnej, polskiej gorzelni. Kraftowa wódka marki Wyborowa odwołuje się do tego, za czym tęsknimy w obecnych czasach – do autentyczności, przyjaźni, zaangażowania. Osobą, dla której te wartości są bliskie jest Maciej Zakościelny, ambasador marki Wyborowa od Mistrza.

Wyborowa od Mistrza oraz Maciej Zakościelny, ambasador marki zwracają uwagę na to, że rozmowa przy wspólnym stole to najbardziej uniwersalny kontekst budowania relacji, który funkcjonuje podobnie jak platforma społecznościowa, a nad wieloma komunikatorami ma nawet niejaką przewagę a powstała jako pierwsza ze wszystkich.

Wyborowa od Mistrza uosabia wszystko to, co ważne w sztuce przyjaźni – gościnność, zaangażowanie, czas, pasję twórcy. Serce rzemieślniczej wódki powstało w lokalnej gorzelni w Radziczu w województwie kujawsko-pomorskim, a o jej wyjątkowości świadczy wysoka jakość trunku, który znalazł się w portfolio prestiżowej marki z ponad 90-letnią historią.

Łukasz Karmowski – twórca wódki Wyborowa od Mistrza jest dumnym kontynuatorem tradycji, którą z pokolenia na pokolenie przekazywali mu członkowie rodziny – dziadek oraz ojciec. Łukasz od ponad 16 lat wykorzystuje zdobytą wiedzę oraz doświadczenie – własne, jak i swoich poprzedników - w tworzeniu najwyżej jakości destylatu, pieczołowicie kontrolując każdy etap jego tworzenia.

Trunek wytwarzany jest z ziaren żyta najlepszej jakości, pochodzącego wyłącznie z lokalnych upraw. Trójetapowy proces tworzenia wódki oparty jest na sprawdzonych rodzinnych metodach destylacji, co w połączeniu z ekspertyzą marki Wyborowa gwarantuje to, co najlepsze – kremowy aromat trunku, jego orzechowy posmak, delikatną pikanterię, ale i słodycz.

Kunszt wódki potwierdzają liczne wyróżnienia, jakie w ostatnim roku otrzymała Wyborowa od Mistrza. Trunek został doceniony na trzech kontynentach i zdobył aż sześć nagród na międzynarodowych, prestiżowych konkursach, w tym w Los Angeles International Spirits Competition oraz San Francisco World Spirits Competition.

Joanna Hamdan 7738 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }