Wygraj odwiedziny kota Mleczysława

Rusza kolejny konkurs - "Mleczna lekcja" - organizowany w ramach projektu "Mamy kota na punkcie mleka", sfinansowanego z Funduszu Promocji Mleka.

Aby wziąć w nim udział wystarczy wypełnić deklarację przystąpienia do programu, którą można znaleźć na stronie www.kochammleko.pl. i przesłać ją drogą elektroniczną na adres: promocja@izbamleka.pl lub wysłać pocztą na adres: Polska Izba Mleka, ul. Mickiewicza 7 lok. 23, 15-213 Białystok.

Uczestnictwo w konkursie polega na stworzeniu przez nauczyciela autorskiego scenariusza lekcji, w której główną rolę odgrywać będzie mleko lub produkty mleczne. Podczas zajęć uczniowie zdobędą wiedzę o pozytywnym wpływie nabiału na organizm ludzki. Cała klasa powinna aktywnie uczestniczyć w lekcji. Scenariusz powinien zostać przedstawiony w formacie pdf lub Word. Ponadto może zawierać elementy wiedzy z zakresu dietetyki, biologii, kulinariów itp. Gotowy scenariusz lekcji należy przesłać na adres promocja@izbamleka.pl celem kwalifikacji do konkursu.

Podczas wyłaniania zwycięzców oceniana będzie oryginalność zaproponowanej narracji nt. mleka i nabiału, zaangażowanie uczniów w praktyczne zdobywanie wiedzy nt. produktów mlecznych. Wpływ na ocenę będzie miała również dbałość o formę prezentacji multimedialnej, jej zrozumiałość, estetykę przygotowania oraz kreatywność.

Główną nagrodą w konkursie jest kalendarz nauczyciela oraz spotkanie z mlecznym bohaterem – kotem Mleczysławem, w trakcie którego zostanie przeprowadzona lekcja dotycząca mleka i produktów mleczarskich, ich wartości i właściwości. Za zajęcie II miejsca przewidziany jest kalendarz nauczyciela oraz imbryk z filiżanką do herbaty, zaś za III miejsce imbryk z filiżanką do herbaty.

Zgłoszenia przyjmowane są w terminie od 18 września do 18 października. Szczegółowe informacje na temat konkursu znajdują się w regulaminie.

Projekt jest sfinansowany z Funduszu Promocji Mleka.

Joanna Hamdan 7738 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }