Kaufland z linią produktów bezglutenowych
Dzięki nowej marce własnej K-free Kaufland chce wspierać swoich klientów w prowadzeniu zdrowej, urozmaiconej, a przede wszystkim diety pozbawionej laktozy i glutenu.
Kaufland odpowiada więc na rosnące zainteresowanie klientów produktami specjalnych potrzeb żywieniowych.
- Nieustannie rozwijamy nasz asortyment. Nowa marka K-free to produkty bez glutenu i laktozy, po które mogą sięgnąć wszyscy – mówi Krzysztof Szponder, szef Departamentu Zakupu z Kaufland Polska. - Są one przeznaczone zarówno dla klientów, którzy ze względu na nietolerancje pokarmowe są zmuszeni do zrezygnowania z tych składników w swojej diecie, jak i osób, które prowadząc zdrowy tryb życia, zdecydowały się na to same. Naszym celem jest oferowanie klientom produktów smacznych i zdrowych tak, aby zawsze mogli czerpać radość z jedzenia – wyjaśnia.
Produkty K-free zostały stworzone we współpracy z ekspertami i wybranymi dostawcami, a ich jakość została sprawdzona i potwierdzona przez niezależne laboratoria. Już od dłuższego czasu Kaufland posiada w swoich sklepach produkty marki własnej bez laktozy. Teraz będzie je można łatwo znaleźć pod marką K-free w fioletowym opakowaniu. Produkty bez glutenu są natomiast całkowitą nowością i będą miały charakterystyczne pomarańczowe opakowanie.
Na chwilę obecną w sklepach sieci Kaufland można znaleźć bezglutenowe musli owocowe i czekoladowe oraz mieszanki do wypieków ciasta, muffinów, a także pieczywa. W najbliższym czasie asortyment będzie rozszerzany o kolejne pozycje.
Kaufland to odnosząca sukcesy międzynarodowa sieć sklepów oferująca artykuły spożywcze oraz produkty codziennego użytku. W Europie Kaufland prowadzi około 1200 sklepów i zatrudnia niemal 150 tys. pracowników. W Polsce sieć posiada 208 marketów i zatrudnia ok. 15 tys. pracowników.
Asortyment sieci Kaufland liczy minimum 15 tys. produktów. Sieć koncentruje się przede wszystkim na ofercie produktów świeżych – owoców i warzyw, produktów mlecznych, a także mięsa, wędlin, serów i ryb.

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.
Komentarze