Bebilon Profutura 2 - nowe opakowanie, nowa kampania

Wystartowała ogólnopolska, zasięgowa kampania marki z portfolio firmy Nutricia, której celem jest budowanie świadomości produktu oraz zaprezentowanie nowego opakowania, będącego innowacją na polskim rynku.

Działania o charakterze 360° obejmują nowoczesne oraz tradycyjne kanały dotarcia.

Na potrzeby kampanii przygotowana została 10-sekundowa reklama telewizyjna, emitowana m.in. w TVN i kanałach tematycznych Polsatu. Marka otrzymała również wsparcie w prasie parentingowej, uwzględniające niestandardowe działania w tym kanale.

W ramach działań digital na stronie bebiprogram.pl powstała dedykowana podstrona z informacjami o benefitach produktu, w tym nowego opakowania. Została także uruchomiona zasięgowa kampania online obejmująca YouTube oraz social media. W ramach kampanii stworzono dedykowany spot budujący zaangażowanie emocjonalne i prezentujący benefity produktu.

Kampania promująca nową odsłonę Bebilon Profutura 2 realizowana jest również w kanale medycznym oraz punktach sprzedaży. Dodatkowo wspierana jest aktywnościami z zakresu public relations.

Kreację przygotowała agencja Havas Warsaw, która odpowiada również za kopię TV. Media tradycyjne zakupił dom mediowy MediaCom, social media – VML, pozostałe media online – K2 Media. Działania na stronie www prowadzi SYZYGY, a działania PR – Alert Media Communications.

Joanna Hamdan 7332 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }