Hochland na Festiwalu Serów i Twarogów Polskiego Mleczarstwa

W dniach 15-16 września, w Kortowie, na placu przed Centrum Konferencyjno-Szkoleniowym Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie odbyło się 6. Ogólnopolskie Święto Sera.

Firma Hochland Polska  zaprezentowała się obok kilkudziesięciu innych wystawców - producentów serów i twarogów oraz firm pracujących na rzecz mleczarstwa. Tegoroczną imprezę odwiedziło kilka tysięcy osób.

Precle z serkiem Hochland  Kanapkowym w trzech smakach zostały entuzjastycznie przyjęte przez gości festiwalu. Bardzo chętnie je konsumowano, podobało się wszystkim opakowanie oraz kształt bułeczki. Także inne nowości, jak Mini Almette, Hochland Kanapkowy Mini czy też Hochland Burger & Toast cieszyły się dużym zainteresowaniem wśród uczestników tegorocznego festiwalu.

- W ramach Strefy Barbeque Hochland Party proponowano różnorakie przekąski przygotowane z wykorzystaniem serów dostępnych w ofercie Hochland. Na stoisku promocyjnym można było zapoznać się z pełnym asortymentem serów Hochland, porozmawiać z naszymi ekspertami na temat nowości oraz technologii produkcji, a także zobaczyć aktualne spoty reklamowe oraz film edukacyjny o produkcji serów kremowych Hochland. – komentuje Jacek Wyrzykiewicz, PR & marketing services manager w Hochland Polska.

- Ucieszyły nas wyniki konkursu konsumentów na najlepszy ser i twaróg w trakcie tegorocznego festiwalu: Hitem Serowym została linia serów żółtych Hochland, a Twarogowym Królem linia puszystych serów twarogowych Almette. Bardzo dziękujemy za te wyróżnienia! - dodaje.

Dużą atrakcją obecności firmy Hochland Polska wśród wystawców był także balon Almette, dzięki któremu można było podziwiać malownicze okolice z wysokości, podczas unoszenia się balonem na uwięzi. Festiwal był tradycyjnie miejscem rodzinnych spotkań, przy udziale wyrobów mleczarskich.

W programie festiwalu znalazło się wiele atrakcji. Była między innymi degustacja serów i twarogów oraz produktów regionalnych na stoiskach producentów, dwudniowy konkurs konsumentów na najlepszy ser i twaróg, pokazy live cooking profesjonalnego kucharza, stoiska ekspertów i możliwość kontaktu z autorytetami serowarstwa. Przygotowano również wystawę fotograficzną oraz pokazy filmowe poświęcone tajnikom przemysłowej produkcji serów dojrzewających i twarogów najwyższej jakości.

Dzieci i dorośli mogli wziąć udział w mini pokazie technologiczno-laboratoryjnym, w którym można było zbadać mleko, wyprodukować ser i masło, poznać sprzęt i stosowane dodatki technologiczne. Odbył się także pokaz i degustacja różnorodnych potraw przygotowanych na bazie serów, animacje dla dzieci w formie różnorodnych „mleczarskich” zabaw, konkursów oraz gier i zabawy edukacyjne związane z tematyką żywności oraz z jej niemarnowaniem, ze szczególnym uwzględnieniem serów.

Joanna Hamdan 7332 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }