Jula z nowym konceptem komunikacji

W tym celu szwedzka sieć multimarketów ruszyła z kampanią reklamową pod hasłem "Teraz nic Cię nie powstrzyma".

Jula Poland rozpoczyna nową kampanię reklamową pod hasłem "Teraz nic Cię nie powstrzyma". Kampania realizuje nowy koncept komunikacji, który w Szwecji i Norwegii miał swoją premierę w maju, a od września jest wdrażany również w Polsce.

Kampania ma przede wszystkim inspirować i zachęcać do samodzielnego działania, przekonać odbiorców, że warto podejmować wyzwania i czerpać radość z pracy, która, nawet jeśli nie jest wykonana perfekcyjnie, jest źródłem ogromnej satysfakcji.

Integralnym elementem nowej kampanii jest ścieżka dźwiękowa w postaci utworu "Nothing's gonna stop us now" zespołu Starship. Tytuł piosenki stał się hasłem przewodnim kampanii.

W telewizji emitowane będą spoty reklamowe, kampania będzie wspierana także: reklamą w Internecie, lokalnych stacjach radiowych, mediach społecznościowych oraz materiałami POS w multimarketach.

Twórcą nowego konceptu komunikacji Jula jest szwedzka agencja reklamowa Garbergs, a za zakup mediów odpowiadają Media Plus (TV) oraz Performance Media (digital).

Przez ostatnie dwa lata sieć Jula realizowała w Polsce kampanie reklamowe oparte o hasło "Romeo i Jula". Nowy koncept, inspirujący i motywujący do samodzielnego działania w domu i ogrodzie, kontynuuje ten kierunek komunikacji na wszystkich rynkach, na których obecna jest Jula.

Joanna Hamdan 7761 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }