Choco Cups z silnym wsparciem sprzedaży

Millano Group

Już we wrześniu rusza ogólnopolska kampania wizerunkowa dla Choco Cups - nowej linii pralin z czekolady mlecznej w sześciu odsłonach.

Wsparcie obejmuje: ogólnopolską kampanię outdoorową, reklamę na YouTube, social media (facebook, Instagram), udział w eventach i akcjach społecznych.

Kampania ma na celu zapoznanie konsumentów z nowymi produktami, ich szeroką gamą smakową i wysoką jakością (brak oleju palmowego, tłuszczów trans). Produkty można zamówić również jako mix 4 smaków w displayu.

Joanna Hamdan 7332 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }