Festiwal Kosmetyków Naturalnych ponownie w Hebe

Od 13 września do 15 listopada w drogeriach sieci dostępna jest wyjątkowa oferta.

Jest to kolejna edycja Festiwalu Kosmetyków Naturalnych. Najnowszy katalog przedstawia marki produktów naturalnych dostępnych w Hebe, jak również wiele nowości.

Wśród nowości od Nacomi znalazły się produkty takie jak m.in. Beauty Shot, zastrzyk piękna – produkt wielofunkcyjny, zawierający koktajl składników aktywnych, za 39,99 zł (cena regularna 49,99 zł), peelingi do twarzy i ust, w tym peeling arbuzowy, w cenie: 19,99 zł za 50 ml, czy naturalny szampon do włosów z karatyną, kolagenem, elastyną i jedwabiem, który kosztuje 19,99 zł (cena sprzed promocji: 24,99 zł). Popularne mydło czarne Nacomi, będące świetnym peelingiem enzymatycznym, w trakcie trwania oferty będzie dostępne w specjalnej cenie - tylko 9,99 zł za 100 ml (zamiast 16,99 zł).

Pośród nowości od Yope znaleźć można regenerujący żel pod prysznic Yunnan w cenie 12,99 zł za 400 ml (cena regularna: 19,99 zł). Warto zwrócić uwagę również na mydło do rąk, żel pod prysznic i balsam do rąk i ciała Kwiat Lipy Yope, gdyż kupując te produkty wspieramy pszczoły. Część dochodów ze sprzedaży zostanie przekazana Fundacji Łąka, ktróra sieje w miastach dobroczynne dla środowiska i zapylaczy kwietne łąki.

Nowością w Hebe są ajuwerdyjskie kosmetyki Sattva – na półkach znalazły się m.in.: szampon do włosów mango 210 ml w cenie 34,99 zł czy olejek wzmacniający cebulki włosów z olejkiem maha bhringraj za 22,99 zł za 100 ml (cena regularna to 26,99 zł). W ofercie Sattva znajdziemy również naturalne ziołowe farby na bazie henny – do włosów jasnych, rudych i ciemnych.

W ofercie znajduje się także wiele innych produktów firm Avenil, Jowaé, Rosadia, Natura Siberica, Ava, O’Herbal, Organic Shop i innych.

Szczegóły oferty na stronie www.hebe.pl oraz w katalogach dostępnych w drogeriach Hebe. erdecznie zapraszamy do naszych drogerii i zapoznania się z ofertą.

Joanna Hamdan 7499 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }