Transformacja Aldika w Stokrotkę rozpoczęta

Od 13 września pierwsze sześć sklepów w Lublinie działa oficjalnie pod nowym szyldem.

W sumie trzydzieści placówek tej sieci zostanie włączonych jesienią do Stokrotki. Do końca bieżącego roku Stokrotka będzie mieć około 560 sklepów.

Zmiana szyldu objęła sklepy przy ulicach: Harnasie 4A, Al. Kraśnicka 35, Tatarakowa 24, Al. Warszawska 61A, Gospodarcza 3 oraz Gorczańska 1.

- Zależało nam na tym, aby połączyć wszystko to co najlepsze i to co najbardziej cenią sobie klienci zarówno Aldika, jak i Stokrotki. Nasza decyzja została podjęta w oparciu o szczegółową analizę potrzeb i preferencji klientów obu sieci – mówi Dariusz Kalinowski, prezes zarządu Stokrotka.

Jak zapowiada Stokrotka klienci, którzy do tej pory robili zakupy w sieci Aldik po rebrandingu sklepów nadal będą mogli kupić świeże mięso od sprawdzonych polskich dostawców w tzw. Kąciku Rzeźnika. Będzie czekać na nich również, istniejąca od 1991 r., Piekarnia 7 zbóż, a w niej pieczywo wypiekane na prawdziwym zakwasie według wieloletniej, tradycyjnej receptury oraz cukiernia z ofertą słodkich wyrobów.

- Chcemy zapewnić, że integracja sklepów przyniesie również wiele nowych korzyści dla klientów. Stokrotka słynie z dużego wyboru świeżych owoców i warzyw prosto od polskich dostawców, dostępności win pochodzących z różnych regionów świata oraz wysokiej jakości pieczywa wypiekanego na miejscu – i na to wszystko mogą liczyć klienci naszych sklepów po połączeniu. Dodatkowo oferujemy im szeroki wachlarz produktów o bardzo dobrej jakości sprzedawanych pod marką Home – dodaje Dariusz Kalinowski.

Zmiany zajdą we wszystkich 30 sklepach Aldika, które zlokalizowane są na terenie dwóch województw: lubelskiego oraz mazowieckiego. Jest to czternaście sklepów w Lublinie, ale również w Świdniku, Kraśniku, Poniatowej, Opolu Lubelskim, Białej Podlaskiej, Zamościu, Krasnymstawie, Biłgoraju, Lubartowie, Warszawie, Pruszkowie i Radomiu.

Joanna Hamdan 7485 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }