Zbliżają się IV Targi Produktów Spożywczych E.Leclerc

19-20 września br. w Ptak Warsaw Expo w Nadarzynie odbędzie się kolejna edycja Targów Produktów Spożywczych E.Leclerc. W tegorocznym wydarzeniu weźmie udział ponad 180 dostawców z całej Polski.

Targi Produktów Spożywczych E.Leclerc są dedykowane prezesom, dyrektorom oraz kupcom. To coroczna okazja do zapoznania się z ofertą handlową wystawców. Jest to także platforma wymiany wiedzy o najnowszych zjawiskach na rynku handlowym oraz trendach konsumenckich.

 – Każdego roku obserwujemy wzrost zainteresowania targami wśród dostawców. Jest to znak, że jako E.Leclerc stale dbamy o rozwój oferty naszych sklepów z myślą o potrzebach klientów – mówi Patrycja Sienkiewicz-Nowak, dyrektor handlowy E.Leclerc. - Targi są szansą na nawiązanie relacji biznesowych. Ważnym elementem tych spotkań są także wystąpienia ekspertów, wskazujących najistotniejsze kierunki rozwoju rynku – wskazuje.

Wydarzenie zostało podzielone na dwie sekcje asortymentowe. Pierwszego dnia, 19 września, uczestnicy targów będą mogli zapoznać się z ofertą produktów spożywczych oraz napojów. Następnego dnia zostaną zaprezentowane produkty świeże oraz rozwiązania w wyposażeniu sklepu.

W ramach wydarzenia odbędą się prezentacje eksperckie agencji badawczej Nielsen, która przedstawi badania dotyczące najnowszych trendów konsumenckich. Jednym z tematów wystąpień będzie rozwijający się rynek zdrowej żywności.

E.Leclerc działa w Polsce od 1995. To grupa niezależnych przedsiębiorców, którzy w sposób autonomiczny zarządzają własnymi firmami, współpracują z regionalnymi producentami, wspierają lokalne społeczności, dopasowując swoją ofertę do lokalnych warunków. Każdy sklep to odrębny podmiot. Kluczowym momentem dla rozwoju E.Leclerc w Polsce był 2010 r. i przejęcie od grupy Rewe sklepów Billa Polska, w celu stworzenia niezależnych spółek dystrybucyjnych.

Obecnie E.Leclerc zatrudnia ponad 5000 pracowników w 50 sklepach znajdujących się w 44 miastach na terenie 15 województw. W 2017 r. E.Leclerc osiągnął obroty w wysokości 2,8 mld zł.

Katarzyna Pierzchała 2176 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }