Nowy gracz na rynku energetyków

We wrześniu w sprzedaży zadebiutowała marka Carabao.

- Debiut Carabao w Polsce to odpowiedź na rosnące zainteresowanie konsumentów napojami energetycznymi o naturalnym smaku i ograniczonej zawartości cukru. Nasze produkty charakteryzują się najmniejszą ilością cukru i niższym stężeniem CO2 spośród wszystkich dostępnych na naszym rynku energetyków – mówi Mateusz Kacprzak, właściciel Procabo.

Carabao to wywodzące się z Tajlandii, lekko gazowane napoje energetyczne z dużą ilością kofeiny (32mg/100ml), tauryny oraz witamin z grupy B. W Polsce dystrybutor Carabao, Procabo, postawił na trzy smaki: Original, Sugar Free i Green Apple.

Carabao Original, jak informuje Procabo, charakteryzuje się małą zawartością cukru (4,5mg/100ml) i dużą zawartością kofeiny, Carabao Sugar Free to napój w ogóle bez cukru, natomiast Carabao Green Apple jest o smaku zielonego jabłka.

Napoje dostępne są w puszkach o pojemności 330 ml.

Komunikacja marki oparta jest na platformie piłki nożnej ponieważ Carabao jest głównym sponsorem Chelsea Londyn oraz sponsorem tytularnym EPL Cup, zwanym Carabao Cup (Puchar Ligi Angielskiej). Tylko w 2017 r. globalna wartość sponsorska Carabao wyniosła 37 mln dolarów, a sprzedaż przekroczyła 1 mld 500 mln produktów. Jak przewidują przedstawiciele koncernu, w ciągu trzech lat globalna wartość sponsorska marki ma wzrosnąć aż do 75 mln dolarów. Planowane są również inwestycję w polską piłkę.

- Tak, jak Polacy, Carabao jest fanem piłki nożnej, chce towarzyszyć zawodnikom i ich kibicom w osiąganiu małych i spektakularnych sukcesów. Na tych ostatnich – kibiców - w rozpoczynającym się właśnie piłkarskim sezonie, czekać będą atrakcyjne niespodzianki, w tym m.in. bilety VIP na mecze piłki nożnej rozgrywane nad Tamizą – dodaje Mateusz Kacprzak.

Marka Carabao powstała w 2002 r. w Tajlandii. Jej twórcami są Aed Carabao, jeden z najbardziej popularnych tajskich muzyków oraz biznesmen Sathien Setthasit. Obecnie napoje dostępne są w ponad 30 krajach na całym świecie, a Carabao Group stale inwestuje w rozwój eksportu. 

Joanna Hamdan 7172 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }