Modern Expo Group otwiera biuro w Warszawie

Międzynarodowy producent i dostawca kompleksowego wyposażenia dla branży retail otwiera biuro w Warszawie. To drugie, po siedzibie w Lublinie, miejsce prowadzenia działalności firmy w Polsce.

- Wybór stolicy na nasze kolejne biuro jest nieprzypadkowy. Chcemy ułatwić komunikację z klientami i partnerami biznesowymi. Biuro w Warszawie będzie idealnym miejscem współpracy klienta z jego opiekunem z Modern Expo - mówi Piotr Kraśnicki, dyrektor ds. sprzedaży i członek zarządu Modern Expo Group.

Działalność Modern Expo na globalnym rynku sukcesywnie się rozszerza. Już dziś produkty firmy trafiają do ponad 65 krajów, a firma planuje ekspansję na kolejne rynki. – Decyzja o otwarciu nowego biura to również efekt rozwoju firmy. Wciąż rozbudowujemy nasz zespół o najlepszych specjalistów. Tylko we wrześniu zatrudniliśmy 7 nowych osób i planujemy dalsze rekrutacje. Praca w teamie Modern-Expo to nie tylko wyzwanie, ale i szansa rozwoju zawodowego. To także komfort wynikający z warunków pracy – dodaje Piotr Kraśnicki.

Biuro w nowoczesnym kompleksie co-workingowym Brain Embassy przy ul. Konstruktorskiej 11 to kolejny etap realizacji strategii firmy. - Stawiamy na innowacje, dlatego między innymi pracujemy w nowoczesnych przestrzeniach biurowych. Odpowiednie warunki zwiększają komfort i wydajność pracy oraz sprzyjają kreatywności – tłumaczy Kraśnicki.

Zamysłem Brain Embassy było stworzenie miejsca, które nawiązuje do stylu pracy marki Google. Biurowiec na Mokotowie wyposażony jest nie tylko w tradycyjne pomieszczenia biurowe, ale również w przestrzeń co-workingową, bibliotekę, strefę relaksu z hamakami i pufami oraz pokój do drzemek. Wszystko stworzone
w nowoczesnym designie. Projekt ten został uhonorowany tytułem „Innowacji Roku” w 16. edycji prestiżowego konkursu CIJ Awards.

Modern-Expo Group to międzynarodowy producent i dostawca kompleksowego wyposażenia dla branży retail, m.in. regałów wysokiego składowania, boksów kasowych, POS, terminali paczkowych oraz wyposażenia chłodniczego. Dostarcza wyposażenie handlowe do największych światowych detalistów m.in.: Groupe Auchan, Carrefour, Tesco, Żabka Polska, British American Tobacco, McDonald’s, Imperial Tobacco, Grupa Metro, X5 Retail Group, Magnit, Grupa Schwarz, CCC, Coca Cola, Rewe Group, Spar oraz Inditex Group. Firma jest liderem w swojej branży w Europie Środkowej i Wschodniej. Oddziały firmy znajdują się w Londynie, Berlinie, Paryżu, Amsterdamie oraz Dubaju. Spółka zatrudnia prawie 3500 osób.

Katarzyna Pierzchała 2296 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }