Polmlek: zwiększyliśmy obroty z Lidlem o 40 proc.

Do końca września trwa kolejna odsłona kampanii przedstawiająca lokalnych dostawców produktów do sklepów sieci Lidl. Wśród nich jest m.in. Polmlek.

Na zdjęciu: Od lewej Jerzy Borucki i Andrzej Grabowski, właściciele Grupy Polmlek.

W ogólnopolskiej kampanii Lidla to właśnie dostawcy grają główną rolę, opowiadając swoją historię.

Kolejną odsłonę zapoczątkował spot z udziałem właścicieli Grupy Polmlek - Andrzeja Grabowskiego oraz Jerzego Boruckiego, którzy dla Lidla produkują pod marką Pilos i Bluedino międy innymi: jogurty, serki homogenizowane Amelia, serki twarogowe Fromello oraz sery żółte.

- Podjęcie współpracy z Lidl Polska przyczyniło się do szybkiego rozwoju Grupy. W ciągu jednego roku zwiększyliśmy obroty z siecią Lidl o 40 proc. (2017 vs 2016). Taki rozwój idzie w parze z inwestycjami, jakich dokonaliśmy m.in. w Lidzbarku Warmińskim. Stworzyliśmy jeden z najnowocześniejszych zakładów przetwórstwa koncentratu białek serwatkowych (WPC) i cukru mlecznego (laktozy) w Europie, który przerabia 3 mln litrów serwatki na dobę - mówi Jerzy Borucki, współwłaściciel Grupy Polmlek.

W kolejnym spocie sieć przedstawia Marka i Irenę Aksamskich, którzy prowadzą firmę drobiarską Ami, która sklepy Lidla zaopatruje między innymi w kaczki i gęsi.

W spotach pojawi się także Michał Zajezierski, wiceprezes zarządu firmy Nowel oraz jeszcze jeden dostawca.

Kampania oprócz reklam w TV obejmuje również prasę, internet oraz gazetki promocyjne Lidla.

Wcześniej sieć promowała polskich dostawców owoców i warzyw. Byli wśród nich: BIO Farma Świętokrzyska z Ćmielowa, Nowalijka z Piotrkowa Trybunalskiego, Sad Rajpol z Wólki Łęczeszyckiej, Gospodarstwo rolne Onix z Zakrzewa oraz Gospodarstwo Nowacki z Ociąża.

Z kolei w kampanii "Prosto od sprawdzonych dostawców", która miała miejce w kwietniu sieć przedstawiła  klientom producentów świeżego mięsa marki "Rzeźnik". W spotach pojawili się przedstawiciele firm: Animex, Indrol, Skiba oraz Połonina.

Lidl eksportuje również polskie wyroby. Tylko w 2017 r. wartość produktów marek Lidla wyeksportowanych za pośrednictwem polskich dostawców do ponad 20 europejskich krajów wyniosła 2,3 mld zł.

Joanna Hamdan 7172 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }