Foods by Ann sponsorem Pekao Szczecin Open

Marka Foods by Ann została sponsorem rozgrywanego w Szczecinie turnieju tenisowego elitarnej rangi ATP. W ramach współpracy, podczas trwania zawodów, produktów producenta spróbują zawodnicy oraz goście wydarzenia.

Pekao Szczecin Open to już 26. edycja największej zawodowej imprezy tenisowej w Polsce. Turniej, będący licencjonowaną imprezą Stowarzyszenia Zawodowych Tenisistów ATP, co roku ściąga fanów tenisa ziemnego do stolicy zachodniopomorskiego. Dwukrotnie otrzymał nagrodę dla najlepszej imprezy tej rangi na świecie.

– Oprócz wysokiego poziomu sportowego, podczas turnieju dbamy też o relacje biznesowe. Grono naszych partnerów i przyjaciół stale się rozszerza, a my niezmiennie staramy się zapewnić im właściwą reklamę na terenie obiektów – opowiada organizator, Dominik Kwiatkowski. - Współpraca z Foods By Ann trwa już dwa lata i już teraz możemy powiedzieć, że był to strzał w dziesiątkę. Zarówno zawodnicy, jak i goście turnieju chwalą produkty, które w niesamowitym tempie znikają ze stołów cateringowych. W tym roku, dołożyliśmy dodatkowo stoisko sprzedażowe, będące najbardziej obleganym punktem na alejce – wyjaśnia.

Podczas poprzedniego turnieju produkty producenta marki Foods by Ann znalazły się w jadłospisie sportowców oraz w pakietach sponsorskich dla gości. Dodatkowo, podczas trwania całego turnieju otwarte zostało stoisko sprzedażowe, na którym dostępne były napoje i artykuły spożywcze.

– Nasze produkty przeznaczone są dla wszystkich konsumentów, w tym dla osób aktywnych, świadomych swojej diety i tych ceniących najwyższą jakość. Są często doceniane przez osoby dbające o dietę lub uprawiające sport, stąd nasza obecność w ich sportowym świecie – mówi Karol Błaszczyk, współzałożyciel Foods by Ann. – Cieszymy się, że dzięki współpracy z Pekao Szczecin Open nasze produkty mogą również dotrzeć bezpośrednio do sportowców – dodaje.

Foods by Ann to marka sygnowana nazwiskiem Anny Lewandowskiej, która powstała w 2016 r. Jej misją jest wskazanie właściwych nawyków żywieniowych oraz tworzenie produktów, które udowodnią, że zdrowe nie musi kojarzyć się wyłącznie z wyrzeczeniem.

Katarzyna Pierzchała 2296 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }