Cykoria. Czarnuszka

To najnowszy produkt marki Cykoria, polskiej firmy działającej na krajowym rynku od 1880 roku.

-  Bezpośrednim powodem wprowadzenia czarnuszki były oczekiwania konsumentów, którzy współcześnie przykładają dużą wagę do stylu życia w tym odpowiedniej diety i często wykorzystują ten produkt w domowej kuchni. Bo domowy obiad ma być teraz nie tylko smaczny, ale także i zdrowy, a czarnuszka spełnia obie te potrzeby, mając mnóstwo zastosowań kulinarnych. Najczęściej używana jest ona do podkreślenia smaku sera, pieczywa, warzyw, a także do kiszonek i niektórych mięs. Doskonale zastępuje także pieprz, co jest istotne w przypadku osób, które jeść go nie mogą - mówi Jerzy Kurowski, dyrektor d/s handlu i marketingu Cykoria.

Produkt oferowany jest w 20-g opakowaniu w cenie ok.1,29 zł.

Joanna Hamdan 7499 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }