Frosta mówi jak jest

Wraz z początkiem września producent wystartował z kolejną odsłoną kampanii reklamowej.

W ramach kampanii "Mówimy jak jest" marka prezentuje spoty reklamowe, podkreślające zalety produktów Frosty – brak dodatków do żywności oraz fakt, że produkty rybne marki powstają z dzikich ryb mrożonych tuż po połowie, z certyfikatem MSC.

W kreacjach zobaczymy Złote paluszki rybne oraz nowe Ryby z pieca.

Kampania reklamowa rozpoczęła się 10 września i potrwa do początku grudnia. Spoty emitowane będą w największych stacjach telewizyjnych (TVN i Polsat) oraz radiowych. Równolegle prowadzona będzie kampania na YouTube, Facebooku oraz na platformach VOD (ipla.tv, onet.pl i player.pl).

Kreacje spotów oparte są na koncepcie niemieckiej agencji Heimat Hamburg, a ich adaptacją i produkcją w Polsce zajęła się warszawska agencja TBWA. Za zakup mediów odpowiadał dom mediowy Zenithoptimedia.

Joanna Hamdan 7171 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }