Sodexo z premiami na karcie zbliżeniowej

Sodexo Benefits and Rewards Services wprowadziło do swojej oferty Kartę Premiową Sodexo z funkcją zbliżeniową. Za jej pomocą można np. nagradzać pracowników odpowiedzialnych za sprzedaż po osiągnięciu określonego progu skuteczności lub budować długotrwałe relacje z partnerami biznesowymi.

Polacy z entuzjazmem przyjęli szybkie płatności, o czym świadczy rekordowo wysoki udział kart bezstykowych w całości rynku kart płatniczych, wynoszący już ponad 80 proc. Pod tym względem jesteśmy europejskim liderem (badanie Mastercard „Masterindex – ogólnoeuropejskie trendy w handlu elektronicznym i nowych metodach płatności”, marzec 2017 r.).

Z kolei według danych banku centralnego na koniec I kwartału 2018 r. ponad 98 proc. spośród 646,7 tys. terminali w Polsce akceptowało transakcje zbliżeniowe.

Co ważne, są to nie tylko tradycyjne karty wydawane przez banki, ale też m.in. karty premiowe, które są formą nagradzania sił sprzedaży, partnerów biznesowych czy klientów. Idąc tym tropem Sodexo Benefits and Rewards Services w pierwszym kwartale br. wprowadziło do swojej oferty Kartę Premiową Sodexo z funkcją zbliżeniową.

Zastosowanie technologii zbliżeniowej i personalizacji w kartach premiowych podnosi ich atrakcyjność dla końcowych użytkowników. Środki na koncie – np. premię lub nagrodę – użytkownik może wykorzystać w dowolnie wybranym miejscu i czasie bez konieczności wprowadzania karty do terminala.

- Przedpłacona Karta Premiowa daje możliwość wielokrotnego premiowania stałej grupy użytkowników bez ponoszenia dodatkowych kosztów oraz sprawnego reagowania na bieżące wydarzenia w firmie - wyjaśnia Małgorzata Kroh, dyrektor działu marketingu i rozwoju w Sodexo Benefits and Rewards Services Polska. - Za jej pomocą można np. nagradzać pracowników odpowiedzialnych za sprzedaż po osiągnięciu określonego progu skuteczności lub budować długotrwałe relacje z partnerami biznesowymi - dodaje.

Kolejna nowość Sodexo to możliwość dokonywania płatności zbliżeniowych telefonem. Dzięki aplikacji Goole Pay można wygodnie i bezpiecznie korzystać ze środków znajdujących się na Karcie Premiowej Sodexo za pomocą urządzenia mobilnego. Przy tego typu transakcjach rzeczywisty numer karty nie jest udostępniany sklepowi, co zapewnia maksymalne bezpieczeństwo. Dodatkowo użytkownik zyskuje pełną kontrolę nad uzyskaną kwotą nagrody oraz aktualnym stanem posiadanych środków dzięki możliwości sprawdzenia salda przez Internet i w bankomatach oraz aplikacji.

- Naszą rolą, jako lidera i partnera w zakresie programów motywacyjnych, jest dostarczanie rozwiązań odpowiadających oczekiwaniom przedsiębiorstw. A te, oprócz wygody i oszczędności, stawiają na bezpieczeństwo i możliwość zastrzeżenia karty 24/7. Posiadacze Karty Premiowej zyskują też dostęp do dodatkowych promocji – tłumaczy Małgorzata Kroh.

Dodaje, że z punktu widzenia firmy zamawiającej karty podarunkowe cenne są również takie elementy jak krótki czas realizacji zamówienia - w ciągu zaledwie 72 godzin, oraz kompleksowe wsparcie ekspertów Sodexo. Z Kart Premiowych Sodexo można korzystać w ponad 460 tys. punktów na terenie całego kraju, jak również poza granicami Polski oraz w Internecie – wszędzie tam, gdzie akceptowana jest karta MasterCard.

Katarzyna Pierzchała 5175 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.