Z Frisco.pl do Żabki

Katarzyna Kazior, do niedawna prezes Frisco.pl, od końca sierpnia zajmuje stanowisko dyrektora transformacji cyfrowej w firmie Żabka Polska.

Żabka nie informuje na razie, jakie zadania ma do zrealizowania osoba na stanowisku transformacji cyfrowej, ale można zakładać, że firma szykuje ekspansję w e-handlu.

Katarzyna Kazior wcześniej pełniła bowiem funkcję prezesa Frisco.pl, działającego od 12 lat największego supermarketu internetowego w Polsce. 

- Katarzyna Kazior nie pełni już funkcji prezesa Frisco.pl - potwierdza Frisco.pl . - Życzymy jej oczywiście powodzenia w nowym miejscu pracy. W chwili obecnej nie ma innych zmian w zarządzie Frisco.pl - usłyszeliśmy w firmie.

Żabka to natomiast lider sieci typu convenience. Dzięki rozwojowi sieci i formatu sprzedaż firmy Żabka wzrosła w 2017 r. do 7,2 mld zł z 6,4 mld zł wypracowanych rok wcześniej. W tym roku sieć ma powiększyć się o ok. 700 sklepów, co oznacza dwa nowe sklepy dziennie. Na koniec pierwszego kwartału 2018 r. liczyła ok. 5 tys. sklepów, z których ponad 1900 działało już w nowym formacie, z nowym logo, w którym wcześniejszy wizerunek żabki zastąpił emotikon.

Do tej pory Żabka nie była jednak obecna w e-sprzedaży, ale jak zapowiada sieć "rynek handlu zmienia się z godziny na godzinę, a firma nie stoi w miejscu". O najnowszych rozwiązaniach dla sieci, Żabka poinformuje już 14 września. Wtedy poznamy rozwiązania "sklepu przyszłości". 

 

Ilona Mrozowska 2795 Artykuły

W „Handlu” od 2005 r. Blisko tematyki przemysłowej i producenckiej. Właścicielka białej kulki, czyli szynszyli o imieniu Tula.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }