Pokazywane w serwisie treści mają charakter informacji o produktach dostępnych na rynku a nie ich reklamy w rozumieniu Ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356). Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną wersję artykułu.
Tak, pokaż artykuł Nie wyrażam zgody

Nowy słoneczny wizerunek win El Sol

Nowe etykiety i łagodniejszy charakter zyskały wszystkie warianty.

Wina El Sol zmieniają smak i wizerunek.

Nowe etykiety i łagodniejszy charakter zyskały wszystkie warianty El Sol, czyli pięć win spokojnych z najbardziej słonecznych krajów świata: Hiszpanii (wina czerwone, białe i różowe), Chile (wino czerwone) i Australii (wino białe).

- Oczywiście wciąż zachowujemy nasz południowy temperament. Obecne w nazwie marki słońce symbolizuje radość, energię, ciepło i smak tak charakterystyczne dla miejsc, z których pochodzą wina El Sol. Dlatego postanowiliśmy jeszcze mocniej zaakcentować symbolikę słońca na etykietach win, a w ich smaku, zgodnie z preferencjami konsumentów, podkreślić łagodność. To właśnie naturalna słodycz, owocowość i delikatność wyróżnia wina z najbardziej słonecznych, winiarskich krajów świata - podkreśla Zuzanna Amarante, senior brand manager marki El Sol. 

Zmiana wizerunku marki El Sol jest też okazją do przypomnienia o jej społecznym i towarzyskim charakterze. O to zadbała Tosia Kolo, współautorka popularnego bloga kulinarnego "Burczy mi w brzuchu" i książki kucharskiej z przepisami na śniadania na cały rok. Na blogu już od prawie 10 lat pokazuje, jak jeść zdrowo, pysznie i sezonowo. Uwielbia niebanalne smaki. Zainspirowana winami El Sol opracowała przepisy na pięć różnych tapasów - po jednym dla każdego z wariantów El Sol.

Marka El Sol, która łączy południowy temperament, łagodny smak, a także słońce, wino i spotkania w gronie przyjaciół została wprowadzona na rynek w 2007 roku. W ofercie firmy Ambra jest od 2009 r.

Rekomendowana produktu wynosi 19,99 zł za 0,75-l butelkę.

Joanna Hamdan 7529 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }