Jesienna kampania Musztard i Sosów Kieleckich

Wytwórcza Spółdzielnia Pracy "Społem" rusza z kolejnymi już w tym roku działaniami dla swoich produktów.

Na wrzesień i październik zaplanowana została promocja Musztard i Sosów Kieleckich.

Akcja reklamowa ma na celu zwiększenie rozpoznawalności marki Musztard i Sosów spod znaku "Kielecki" oraz utrwalenie pozytywnych skojarzeń konsumentów z tymi wyrobami.

W ramach kampanii telewizyjnej, we wrześniu wyemitowane zostaną bilbordy sponsorskie, które pojawią się w wybranych, popularnych programach. Zaplanowane zostały przede wszystkim produkcje lifestylowe i kulinarne oraz popularne programy rozrywkowe.

Natomiast w październiku kampania obejmie promocję w social mediach. Musztardy i Sosy Kieleckie promowane będą na popularnych blogach kulinarnych, Instagramie i Facebooku. Dodatkowo zaplanowano wsparcie w punktach handlowych, w których staną materiały POS - m.in. dodatkowe ekspozytory sklepowe.

Kampania Musztard i Sosów Kieleckich jest realizowana przy współpracy: Optima Marketing Group – kreacja i social media, Papaya Films – produkcja, Universal McCanne - zakup mediów TV, Best Brands PR – działania public relations.

Joanna Hamdan 7171 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }