French Touch znów kusi Polaków

Ruszyła czwarta edycja kampanii French Touch, promująca w Polsce francuską kuchnię, muzykę, modę oraz kino. Od 14 września do 1 października będzie można kupić francuskie produkty w atrakcyjnych cenach, m.in. w hipermarketach Carrefour.

Celebracja Święta Francji w Polsce rozpoczęła się w lipcu i potrwa do października. W tym roku główne hasło kampanii brzmi „Odkryj Francję na nowo”. W tegorocznej kampanii bierze udział ponad 60 firm. Głównymi partnerami kampanii są Carrefour, Président oraz Radio Zet i ChiliZet.

Partnerzy i organizatorzy kampanii przygotowali dla konsumentów ogólnopolską akcję handlową. Od 14 września do 1 października będzie można kupić francuskie produkty w atrakcyjnych cenach, m.in. w hipermarketach Carrefour. Aby skorzystać z wyjątkowych okazji i kuponów promocyjnych wystarczy zdobyć bezpłatny magazyn La Belle Vie, który będzie dostępny w sieciach Relay i InMedio w największych miastach w Polsce lub pobrać go ze strony http://frenchtouchlabellevie.pl/.

French Touch słynie też z uroczystej gali, która wpisała się już na stałe w jesienny kalendarz eventów w stolicy. W tym roku show odbędzie się 1 października w Teatrze Wielkim Operze Narodowej w Warszawie. W poprzednich edycjach na deskach Teatru wystąpiło wielu znanych francuskich artystów, m.in. Imany, ZAZ, Alma. Show uświetniły pokazy mody takich projektantów jak Jean Paul Gaultier, Jean-Charles de Castelbajac czy pokaz zmysłowej bielizny Chantal Thomass.

Podczas tegorocznej gali również nie zabraknie francuskich wykonawców. Wystąpią też „nasi” piosenkarze: Margaret i Sławek Uniatowski.

Organizatorem kampanii French Touch jest Ambasada Francji w Polsce oraz agencja Cryptone.

Działania promocyjne zaplanowane w ramach kampanii obejmują kampanię billboardową, realizowaną przez firmy Stroer, JCDecaux, kampanię reklamową na samochodach korporacji Eko Taxi, kampanię telewizyjną w TVN i TV5 Monde oraz radiową w Radio Zet i Chili Zet.

 

Katarzyna Pierzchała 2302 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }