Komerso.pl o e-commerce

Powstaje portal komerso.pl, który ma stać się unikalnym miejscem na redakcyjnej mapie e-commerce. To właśnie tu czytelnicy znajdą merytoryczne i aktualne informacje o branży.

Trzy podmioty: e-Izba, DevaGroup i ContentHouse nawiązały współpracę, by wspólnie zbudować serwis, który będzie źródłem merytorycznych informacji z zakresu e-commerce dla biznesu, organizacji krajowych i międzynarodowych, samorządów oraz ministerstw.

Zgodnie z przyjętą polityką redakcyjną, na portalu Komerso.pl, będą pojawiać się treści związane m.in. z takimi zagadnieniami jak: prawo w e-commerce, sprzedaż B2C i B2B, logistyka, marketing e-sklepów, e-usługi, technologie na rynku e-commerce czy usługi społeczeństwa informacyjnego. Szukając potrzebnych informacji, zainteresowani branżą czytelnicy nie będą już musieć sięgać do wielu źródeł w poszukiwaniu wiarygodnych informacji z branży e-commerce. Na Komerso.pl będą publikowane zarówno fachowe treści legislacyjne, logistyczne czy usługowe dotyczące branży, jak i badania, raporty oraz wszelkiego rodzaju poradniki i przewodniki po e-commerce.

Chcemy, by w niedługim czasie Komerso.pl stało się najważniejszym polskim medium na temat rynku e-commerce – komentuje Patrycja Sass-Staniszewska, prezes zarządu Izby Gospodarki Elektronicznej.

Pierwszym partnerem merytorycznym Komerso.pl została VISA – jeden z kluczowych podmiotów na rynku e-płatności.

Ilona Mrozowska 2795 Artykuły

W „Handlu” od 2005 r. Blisko tematyki przemysłowej i producenckiej. Właścicielka białej kulki, czyli szynszyli o imieniu Tula.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }