Pokazywane w serwisie treści mają charakter informacji o produktach dostępnych na rynku a nie ich reklamy w rozumieniu Ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356). Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną wersję artykułu.
Tak, pokaż artykuł Nie wyrażam zgody

Zero alkoholu, smak Ż

Pod takim hasłem ruszyła kolejna odsłona kampanii, w której marka promuje nowe piwo Żywiec 0,0%.

Komunikację rozpoczął spot telewizyjny emitowany we wszystkich stacjach ogólnopolskich oraz kanałach tematycznych i kampania na nośnikach OOH.

W sierpniu w ogólnopolskich i tematycznych stacjach ruszyła kampania telewizyjna, a od początku września kampania na nośnikach outdoorowych. Zaplanowano również wsparcie w Intrenecie oraz dużą akcję samplingową. Żywiec 0,0% pozostaje jednym z filarów konceptu Strefa Zero.

Za komunikację ATL odpowiada 2012 Agency, za produkcję spotu – Opus Film, za działania w kanale digital i w social mediach agencja VML. Media planuje i kupuje dom mediowy Starcom. Wsparcie PR zapewnia agencja Hope.

Joanna Hamdan 7499 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }