Pokazywane w serwisie treści mają charakter informacji o produktach dostępnych na rynku a nie ich reklamy w rozumieniu Ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356). Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną wersję artykułu.
Tak, pokaż artykuł Nie wyrażam zgody

Bo chcemy poczuć więcej

Ruszyła aktywacja konsumencka Desperados Nocturno.

Desperados Nocturno zaprasza konsumentów do świata intensywnych przeżyć i autentycznych, imprezowych emocji.

W ramach kampanii "Bo chcemy poczuć więcej" marka uruchomiła innowacyjnego chatbota, który rejestruje okrzyki użytkowników w aplikacji Messenger i wkomponowuje je w muzyczny bit.

Każdy, kto rozpocznie rozmowę na stronie  www.messenger.com/t/desperados.pol lub korzystając ze smartfona, może nagrać swój okrzyk, który po chwili zostanie wkomponowany w muzyczny bit i odesłany w ciągu kilku sekund do użytkownika jako spersonalizowany kawałek.

Marka zaprosiła do współpracy znanych producentów muzycznych, którzy słyną z nieszablonowych pomysłów i interesujących eksperymentów z dźwiękami. Pierwsze bity stworzyli R.A.U i 2sty, czyli Tomasz Rałowski i Kamil Markowicz, jedni z najbardziej charakterystycznych producentów w Polsce.

Konsumenci, którzy odbiorą kawałki ze swoim okrzykiem mogą dodatkowo wziąć udział w konkursie. Aby zawalczyć o jedną z nagród należy przesłać w konwersacji krótkie video, na którym uczestnik otwiera Desperados Nocturno. Najciekawsze zgłoszenia zostaną nagrodzone personalizowanymi koszulkami Turbokolor, trampkami Vans lub torbami. Zwycięzcy otrzymają nagrody z odwzorowaną linią swojego okrzyku, który zarejestrowali korzystając z chatbota.

Kampania Desperadosa Nocturno obejmuje działania we wszystkich kanałach: telewizja, digital, social media, sampling oraz komunikację PR i potrwa do końca września.

Za komunikację ATL, działania digital oraz social media marki Desperados odpowiada agencja K2. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom, a sampling przygotowała agencja Brave. Za komunikację PR odpowiada Agencja Roots.

Joanna Hamdan 7738 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }