IKEA Centres z nową agencją kreatywną

Zwycięzcą przetargu została Agencja Warszawa.

W połowie sierpnia IKEA Centres rozstrzygnęła przetarg na agencję kreatywną dla trzech centrów handlowych w Polsce: Wola Park, Port Łódź oraz Park Handlowy Matarnia. Do finałowych prezentacji zostały zaproszone cztery agencje, a konkurs ostatecznie wygrała Agencja Warszawa.

Będzie ona odpowiedzialna za strategię komunikacji i kreację dla centrów Wola Park w Warszawie, Port Łódź oraz Park Handlowy Matarnia w Trójmieście. Zespołem pracującym dla IKEA Centres od strony projektowej zarządzać będzie Katarzyna Grzeszczak (account director), a w obszarze koncepcji i designu osobą odpowiedzialną będzie Michał Sadowski (creative director). Kontrakt został podpisany na okres 2 lat.

- Naszym celem było znalezienie partnera, który mógłby zaoferować nam rozwiązania zgodne z globalną strategią IKEA Centres, pozycjonującą nasze centra handlowe jako miejsca spotkań. Istotne jest dla nas, aby w podejmowanych działaniach promocyjnych stale podkreślać lokalną specyfikę obiektów IKEA Centres, a także ich ukierunkowanie na współpracę z lokalnymi społecznościami i stałe poszukiwanie sposobów angażowania i zbliżania ludzi do siebie. To było niełatwe zadanie – Agencja Warszawa przedstawiła najlepszą propozycję spełniającą te założenia - powiedziała Iwona Borkowska, marketing manager IKEA Centres na region Polska, Niemcy, Czechy, Słowacja

Agencja Warszawa to niezależna polska agencja reklamowa działająca głównie w obszarze digital, content i experience marketingu, która prowadzi swoją działalność od 2006 r. Obecnie realizuje projekty na kilku rynkach Europy Środkowo-Wschodniej i zatrudnia ponad 100 osób. Agencja Warszawa współpracowała wcześniej z siecią IKEA, realizując m. in. kampanię otwarcia sklepu IKEA w Lublinie oraz projekt pod nazwą „IKEA Po Sąsiedzku” w Lublinie – miejsca spotkań, które zachęca do wspólnego spędzania wolnego czasu mieszkańców. Agencja prowadzi aktualnie współpracę z centrum SKENDE Shopping w Lublinie.

IKEA Centres, spółka należąca do Grupy IKEA, od 40 lat buduje i zarządza centrami handlowymi. Obecnie posiada 44 obiekty zlokalizowane w 15 krajach. Do 2025 roku w planach spółki jest w sumie 70 lokalizacji. IKEA Centres stawia na stały wzrost i podnoszenie jakości usług. W Polsce IKEA Centres zarządza pięcioma obiektami handlowymi znajdującymi się w Lublinie, Gdańsku, Łodzi, Wrocławiu oraz Warszawie.

Joanna Hamdan 12361 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.