Makro poszerza ofertę dla gastronomii

W sieci hurtowni pojawiły się obrane, krojone i kalibrowane warzywa, gotowe do dalszej obróbki termicznej.

Nowa oferta dedykowana klientom z sektora gastronomicznego obejmuje surowe warzywa odpowiednio przygotowane do dalszej obróbki termicznej – obrane, krojone i kalibrowane, co pozwala zachować jednolitość serwowanych dań.

W sieci hurtowni Makro znaleźć można m.in. buraki, dynię, paprykę, pietruszkę, por, seler, cebulę, marchew, kapustę czy ziemniaki, które dostępne są w różnych wariantach takich, jak m.in.: kostka, pióro, plastry, paski julienne.

Produkty wpisują się także w trend convenience, gdyż pomagają zaoszczędzić na czasie i pracy w lokalu. Pozwalają także zmniejszyć zużycie wody czy detergentów do sprzątania stanowisk.

- Tego typu produkty pozwalają pracownikom lokalu skupić się na innych zadaniach, niż wstępne przygotowywanie produktów do dalszej obróbki termicznej. Jest to szczególnie ważne w obecnej sytuacji na rynku, kiedy to w wielu miejscach brakuje rąk do pracy – podkreśla Robert Ciechomski, manager grupy klientów HoReCa, Makro Polska.

Ponadto produkty nie zawierają konserwantów, a dzięki odpowiedniemu opakowaniu można przechowywać je przez 5 dni (w temperaturze 2-5 st. C) bez utraty na jakości. Warzywa są dostępne w optymalnych dla lokali gastronomicznych gramaturach – od 0,7 kg do 5 kg.

Joanna Hamdan 13995 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.