Browar Staropolski nagrodzony

Producent naturalnego piwa, już po raz kolejny zdobył najwięcej medali w konkursie piwnym "Chmielaki Krasnostawskie 2018", który odbył się w dniach 17-19 sierpnia podczas 48. edycji Ogólnopolskiego Święta Chmielarzy i Piwowarów w Krasnymstawie.

W tym roku firma 8 razy stanęła na podium zdobywając aż cztery złota, trzy srebra i jeden brąz.

Konsumenci oraz jury składające się z ekspertów rynku piwnego nagrodzili browar za niebywałe walory smakowe, najwyższą jakość, w tym naturalną metodę warzenia piwa i niezastąpiony w procesie powstawania produktu czynnik ludzki.

- W tym roku aż 28 browarów otrzymało trofea, jednak tylko  Browar Staropolski zdobył łącznie 8 medali, w tym cztery złote i trzy srebrne. W zeszłym roku piwa wyprodukowane w naszym browarze zdobyły 10 medali na „Chmielakach”, w tym trzy złote, zaś w 2016 roku 6 medali i jedno złoto. Od trzech lat, co roku, nasze piwo jest także najlepszym piwem na Łódzkich Piwowarach, zdobywając ok. 50 proc. wszystkich głosów konsumenckich - powiedział Marek Łycyniak, prezes Browaru Staropolskiego.

Podkreśla, że browar nie zawsze odnosił same sukcesy. Pomimo, że firma warzy piwo od 1892 r., dopiero od trzech lat jest zaliczana do grona najlepszych browarów w kraju. Nabywając spółkę od syndyka w 2014 r. piwa warzone są tylko z naturalnych składników, wykorzystując otwartą metodę fermentacji i długi, kilkutygodniowy proces leżakowania w starych piwnicach browaru. - Dzięki temu nasz produkt ma pełnię smaku, co doceniają zarówno konsumenci, jak i profesjonalni sędziowie konkursów piwnych – dodaje Marek Łycyniak.

Konsumencki Konkurs Piw, organizowany w ramach Chmielaków Krasnostawskich, zadebiutował w 1983 r. Obecnie wydarzenie staje się najważniejszą, wyznaczającą trendy w kraju imprezą piwną, a zdobytymi w Krasnymstawie medalami szczycą się zarówno browary krajowe, jak i zagraniczne. Co roku w konkursie bierze udział kilkadziesiąt browarów które do konkursu zgłaszają kilkaset swoich najlepszych piw. Niezmienne od lat kryteria konkursu sprawiają, że program jest wiarygodny - udział w nim jest bezpłatny, a o przyznaniu nagrody decydują sami konsumenci i jury z ogromnym doświadczeniem branżowym.

 

Joanna Hamdan 13822 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.