Pawełek budzi radość

Pod takim hasłem ruszyła kampania marki E.Wedel promująca te kultowe batony.

Ponadto 20 sierpnia E.Wedel wystartował z konkursem, w którym do wygrania są zaproszenia na domówkę z Pawełkiem. Gospodarzem imprezy będzie influencer – Wujaszek Liestyle, a o oprawę muzyczną zadbają dziewczyny z kolektywu DJskiego Princess Rap.

Aby wygrać 1 z 50 podwójnych wejściówek na wydarzenie, wystarczy wejść na stronę www.pawelek.wedel.pl odgadnąć hasło wstępu i odpowiedzieć na pytanie „Jaki jest Twój sposób, by obudzić radość na imprezie?”. Autorzy 10 najlepszych odpowiedzi wygrywają nie tylko zaproszenie na domówkę z Pawełkiem, ale również głośniki JBL. Konkurs potrwa do 9 września.

Akcję wspiera szeroka kampania na nośnikach zewnętrznych oraz działania reklamowe obejmujące m.in. telewizję oraz internet.

Za kreację i produkcję spotu odpowiedzialna jest agencja PZL, a aktywności w kanale digital prowadzi agencja Geometry Global. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy OMD, natomiast wsparcie PR, organizację imprezy oraz koordynację działań z influencerami zapewnia Walk PR.

Szczegóły na www.pawelek.wedel.pl.

Joanna Hamdan 7499 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }