Marka chipsów Doritos wkracza do Polski

Ta uwielbiana przez konsumentów w ponad 55 krajach na całym świecie słona przekąska dostępna jest już w wybranych sklepach w naszym kraju.

Dystrybucja chipsów kukurydzianych Doritos odbywa się w pierwszej kolejności za pośrednictwem handlu tradycyjnego, tj. przez mniejsze i lokalne sklepy, a następnie za pośrednictwem handlu nowoczesnego, czyli supermarketów i hipermarketów.

Marka Doritos, jeden z kluczowych megabrandów firmy PepsiCo adresowana jest do młodych dorosłych. Podkreśla to hasło Doritos: #FOR THE BOLD.

Tortilla chips marki Doritos to jedna z najbardziej rozpoznawalnych i najczęściej kupowanych przekąsek kukurydzianych na świecie. Wśród nich są Hot Corn, cechujący się ostrzejszym paprykowym smakiem, Nacho, o intensywnym serowym smaku, a także Taco, o smaku nawiązującym do tradycyjnej meksykańskiej potrawy.

Doritosy dostępne są w opakowaniach 100 g. 

- Cieszymy się, że możemy zaoferować Polakom słone przekąski absolutnie kultowej marki Doritos, na którą wielu z nich od dawna czekało. Na początek oferujemy trzy smaki – będziemy obserwować rynek i stopniowo poszerzać gamę smaków. Jesteśmy przekonani, że podobnie jak na innych rynkach na świecie, także polskim konsumentom Doritos przypadną do gustu – uważa Agnieszka Guzik, marketing manager Lay’s i Doritos w firmie PepsiCo.

Wprowadzeniu marki na polski rynek towarzyszy szereg działań, obejmujących m.in. samplingi konsumenckie w wybranych polskich miastach, wraz z kreatywnymi wydarzeniami kierowanymi do grupy docelowej, kampania digitalowa, obecność w mediach społecznościowych, zaangażowanie influencerów, a także działania marketingowe w punktach sprzedaży (POSM). Zapowiadana jest bardzo silna obecność marki w najważniejszych kanałach VOD (video on demand) oraz wiodących portalach internetowych – w tym celu przygotowany został spot reklamowy.

Doritos będzie obecne na letnich imprezach plenerowych o charakterze alternatywnym w największych polskich miastach, a także na koncertach i festiwalach (w tym na Up To Date Festival w Białymstoku, skupiającym artystów tworzących muzykę elektroniczną, ambient i hip-hopową, zaplanowanym na 7-8 września). To tylko niektóre z zaplanowanych działań wprowadzających globalną markę na polski rynek.

Joanna Hamdan 7172 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }