Pokazywane w serwisie treści mają charakter informacji o produktach dostępnych na rynku a nie ich reklamy w rozumieniu Ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356). Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną wersję artykułu.
Tak, pokaż artykuł Nie wyrażam zgody

Nowa puszka Heinekena

W designerskiej odsłonie.

Heineken po raz kolejny wyprzedza rynkowe trendy, wprowadzając do sprzedaży piwo w nowej, designerskiej odsłonie.

Połączenie ikonicznych elementów marki z innowacyjnym projektem akcentuje jakość i premiowość produktu.

Podczas projektowania nowej puszki postawiono na design i nowoczesność, przełamując dotychczas utarte schematy myślenia o opakowaniach piwnych, na których zazwyczaj odzwierciedla się etykiety z wersji butelkowych.

Projektanci opakowania sięgnęli po ikoniczne symbole marki: kultową czerwoną gwiazdę, charakterystyczną dla marki zieleń i typografię, tak aby wyeksponować wysoką jakość produktu i wyróżnić się na sklepowej półce. Dzięki temu powstała zupełnie nowa jakość.

Intensywna zieleń zestawiona z matową powierzchnią opakowania sprawiają, że puszka idealnie wpisuje się w standard produktu premium. Kolor zielony w połączeniu z dużą gwiazdą odzwierciedlają to, co najlepsze w piwie – świeżość i orzeźwienie.

Nowa puszka właśnie trafiła na półki sklepowe.

Joanna Hamdan 7485 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }