Netto na nowo

W listopadzie w Galerii Madison w Gdańsku ruszy sklep Netto w nowym koncepcie.

Supermarket o łącznej powierzchni 1300 mkw. znajdzie się na poziomie -1 Galerii. Będzie to również okazja do zaprezentowania całkiem nowego konceptu, który obecnie wprowadzany jest w Danii.

W placówce pojawią się więc zupełnie nowe rozwiązania dotyczące wystroju, doświadczenia zakupowego oraz oferty. W nowo otwartym Netto klienci znajdą więcej świeżych warzyw i owoców oraz produktów żywnościowych typu convenience. Marka zakłada także szeroką ofertę pieczywa oraz mięs.

– Oferta sklepu będzie odtąd lepiej dostosowana do klientów odwiedzających Madisona nie tylko pod względem produktowym, ale także pod względem samego doświadczenia zakupowego. Aby zwiększyć komfort klientów podczas zakupów, w tle będzie słychać specjalnie dobraną muzykę. Plany uwzględniają zmianę kolorystyki i wykorzystanych materiałów w taki sposób, aby zakupy były po prostu jeszcze przyjemniejsze – wyjaśnia Anna Thomas, dyrektor zarządzający Galerii Madison.

Nowy koncept Netto wpisuje się w skandynawski styl Galerii Madison, zakładający podejście slow retail oraz pełnienie funkcji miejskiej strefy komfortu. Sklep Netto należy bowiem do duńskiej sieci, która w ciągu 23 lat wypracowała sobie ugruntowaną pozycję na polskim rynku, licząc dzisiaj 368 sklepów i zajmując pod tym względem trzecie miejsce w swojej branży.

 

Ilona Mrozowska 2795 Artykuły

W „Handlu” od 2005 r. Blisko tematyki przemysłowej i producenckiej. Właścicielka białej kulki, czyli szynszyli o imieniu Tula.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }