Tortille Konspol w kampanii

W drugiej połowie sierpnia w największych miastach w Polsce pojawią się billboardy promujące tortille arabską, która przeszła lifting szaty graficznej.

Kampania outdoor promująca tę linię produktową realizowana jest na kilkuset nośnikach (w tym formatach: BB, SO, MK i SD), które pojawią się m.in. w Warszawie, Krakowie, Katowicach, Poznaniu, Szczecinie, Gdyni, Lublinie i Rzeszowie.

Kampania, która zachęca konsumentów, do zwrócenia uwagi na nowe opakowania, potrwa do końca sierpnia.

Tortille firmy Konspol to produkty, które od lat istnieją na polskim rynku i przeznaczone są dla wszystkich wielbicieli kuchni świata. W ofercie firmy znajduje się m.in. tortilla arabska, tortilla amerykańska, latynoska czy ta z pieczarkami i serem.

Zdaniem producenta dzięki odświeżonej szacie graficznej produkty te są bardziej rozpoznawalne i lepiej widoczne na półce. Kształt opakowania pozostał niezmieniony – praktyczna tacka ułatwia przechowywanie i zapobiega uszkodzeniu placków.

Joanna Hamdan 7485 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }