Rekomercjalizacje w Galerii Katowickiej

W ciągu ostatniego półrocza prawie 40 najemców Galerii Katowickiej zdecydowało się na przedłużenie umów najmu na kolejne lata. Część z nich poszerza także ofertę, decydując się na powiększenie lokali, inni poddają swoje salony remodelingowi - podaje operator.

Najemcy, decydujący się na pozostanie na dłużej w Galerii Katowickiej, reprezentują różne branże, od drogerii (Hebe, Superpharm), salonów obuwniczych (Deichmann, Venezia, CCC, Foot Locker), po odzież i bieliznę (Etam, Ochnik, Felina, Solar), biżuterię (Apart, Pandora) czy usługi (Play, T-mobile, Foto Joker, Vision Express).

- Footfall oraz obroty najemców naszej Galerii z roku na rok wykazują tendencję wzrostową. Dodatkowo, w bieżącym roku mamy do czynienia z regularną, utrzymującą się na bardzo wysokim poziomie odwiedzialnością w obiekcie, której towarzyszą stale rosnące obroty – ujawnia Joanna Bagińska, dyrektor Galerii Katowickiej. - Z pewnością jest to jedna z głównych przyczyn, dla których najemcy decydują się pozostać z nami na dłużej - uważa.

Dodaje, że dodatkowym atutem centrum handlowego jest jego położenie oraz przyciągająca klientów oferta pozahandlowa, na którą składają się m.in. eventy i wydarzenia. Nie bez znaczenia są też nowatorskie na rynku retail rozwiązania i aktywności, takie jak wielozadaniowa aplikacja Navishopper, Projekt Wyższy Poziom, akcja PopKoolTour czy śląska wersja popularnego święta zakupowego Black Friday.

W tym roku najemcy, oprócz podejmowania decyzji o przedłużeniu umów, decydują się także na powiększenie powierzchni handlowej i zmianę lokalizacji - np. Sizeer z 111 mkw. na 229 mkw. czy remodeling, np. salon Pandora, KFC czy Sushi Do.

- Rekomercjalizacja, podejmowanie przez obecnych najemców decyzji o przedłużeniu umów najmu i związane z tym zmiany w lokalach, są dla centrum handlowego równie ważne, jak poszerzanie tenant-mixu i wprowadzanie nowych marek - dodaje Agnieszka Wójcik-Schabowicz, associate leasing director Apsys Polska, odpowiedzialna za komercjalizację Galerii Katowickiej.

Galeria Katowicka mieści się w ścisłym centrum Katowic i jest kompleksem komunikacyjno-komercyjnym. Powierzchnia najmu wynosi 47,5 tys. mkw. i obejmuje ponad 200 lokali, restauracji i punktów handlowych, m.in. Peek & Cloppenburg, TK Maxx, Multikino, Zara, Pull & Bear, Bershka, C&A, Reserved, Euro RTV AGD, Douglas czy Flying Tiger Copenhagen. Ma także 10 salowe Multikino z salą Xtreme – najnowocześniejszą w Polsce, wyposażoną w system dźwiękowy Dolby Atmos. Centrum handlowe połączone jest bezpośrednio z dworcem kolejowym i podziemnym terminalem autobusowym komunikacji miejskiej. W sąsiedztwie powstanie kompleks biurowy Grand Central. Galeria Katowicka została otwarta 18 września 2013 r.

Za zarządzanie Galerią Katowicką, codzienne funkcjonowanie obiektu oraz kwestie związane z wynajmem powierzchni handlowej odpowiada spółka APSYS Polska.

Katarzyna Pierzchała 2296 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }