Nowa marka Carlsberga

Carlsberg Polska wprowadza nową markę bezalkoholowego piwa o właściwościach izotonicznych pod marką Birell.

- Birell to piwo bezalkoholowe, warzone ze składników pochodzenia naturalnego (jęczmień, pszenica, chmiel, woda). Nie zawiera dodatku cukru poza naturalnie występującymi cukrami ze zbóż i ma mniej kalorii niż zwykłe piwo. Ma właściwości izotoniczne, co czyni go idealnym napojem orzeźwiającym dla lubiących aktywnie spędzać czas, doskonale nawadnia organizm, zwłaszcza po wysiłku fizycznym - przedstawia nowy produkt Carlsberg Polska.

Birell to odpowiedź na wyraźny trend konsumencki, przejawiający się rosnącą popularnością piw bezalkoholowych. Zmiany kulturowe, obserwowane szczególnie w młodym pokoleniu, aktywny tryb życia, odpowiedzialne podejście do konsumpcji alkoholu, w sytuacjach takich jak np. uprawianie sportu, sprzyjają dynamicznemu wzrostowi tego segmentu, który w 2017 roku zwiększył sprzedaż najmocniej ze wszystkich rodzajów piwa (o 22,9 proc.). O rynku piwa pisaliśmy na handel extra.pl tutaj.

​- Birell to marka dla ludzi, którzy dawno temu pożegnali się z monotonią i spaniem do południa. Jest piwem bezalkoholowym, a sprzedaż tej kategorii wzrosła w I półroczu 2018 r. o ponad 60 proc. w porównaniu do analogicznego okresu w 2017. Ponad 60 proc. Polaków deklaruje też prowadzenie aktywnego trybu życia. Dajemy im możliwość delektowania się smakiem piwa bezalkoholowego o właściwościach izotonicznych. Z naszą nową marką będziemy w tym roku obecni m.in. poprzez sponsoring i sampling na wielu imprezach biegowych i sportowych w Polsce – mówi Dariusz Chalecki, marketing manager piw bezalkoholowych & superpremium w Carlsberg Polska.

Wprowadzenie marki na rynek wspiera kampania promocyjna – spoty TV marki Birell są prezentowane w głównych kanałach telewizji ogólnopolskiej i tematycznych. Działania reklamowe obejmują również nośniki OOH i mobile, aktywność w mediach społecznościowych oraz VOD.

Piwo Birell jest na razie dostępne w sieci sklepów Żabka oraz w sklepach na terenie Warszawy, jego dystrybucja jest rozwijana. Piwo jest oferowane w dwóch wariantach: Lager oraz Belgian WIT (pszeniczne), w puszkach o pojemności 0,5 l w rekomendowanej cenie 3,49 zł.

 

Magdalena Weiss 1534 Artykuły

Niepoprawna recydywistka - związana z "Handlem" w latach 1999-2005 i ponownie od 2016 r. Tropi najnowsze trendy na rynku FMCG i zmiany w gospodarce. Amatorka kuchni greckiej i bibliotek publicznych. Mieszka kątem u trzech kotów.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }