MiniSo w Manufakturze

W łódzkim centrum handlowym Manufaktura pojawił się drugi na polskim rynku sklep sieci MiniSo.

Azjatycka marka MiniSo swój drugi sklep w Polsce otworzyła w Manufakturze. Na 150 mkw. lokalu można znaleźć mnóstwo zabawnych drobiazgów, użytecznych gadżetów oraz artykułów codziennego i niecodziennego użytku.
Firma MiniSo została założona pięć lat temu przez japońskiego projektanta Miyake Jyunya i chińskiego przedsiębiorcę Ye Guofu. To sieć sklepów detalicznych, która specjalizuje się w produktach gospodarstwa domowego i dóbr konsumpcyjnych. Marka ma ponad 2,6 tys. sklepów na całym świecie, jednak w Polsce jest obecna od zaledwie kilku miesięcy - w Galerii Katowickiej.

– Wybierając lokalizację w centrum kraju, chcieliśmy, aby było to miejsce lubiane i rozpoznawalne, a taka jest Manufaktura - mówi Aleksandra Saoudi Madrych, brending supervisor sieci MiniSo.

Sklep mieści się na pierwszym piętrze galerii handlowej, wystawa przyciąga pastelowymi kolorami, charakterystycznymi dla nowoczesnego japońskiego designu. W ofercie sklepu znajdują się zarówno artykuły gospodarstwa domowego, jak i zabawki, galanteria, artykuły papiernicze i elektronika.

– Zależy nam, aby w naszych sklepach każdy, bez względu na płeć i wiek znalazł coś dla siebie – mówi Aleksandra Saoudi Madrych. – Młode dziewczyny wybiorą akcesoria do makijażu, mężczyźni mogą kupić słuchawki lub powerbanki, znajdzie się też coś dla dojrzałych kobiet i dla dzieci. Najważniejsze, ze asortyment jest w przystępnych cenach. Oferta sklepu jest też stale wzbogacana, co tydzień trafiają tu nowe
produkty – dodaje.
Manufaktura działa od 2006 roku, powstała na terenach dawnego imperium włókienniczego I. K. Poznańskiego w Łodzi. W skład kompleksu wchodzi trzyhektarowy rynek z oryginalną pofabryczną zabudową z czerwonej cegły, galeria handlowa oraz otaczające przestrzeń parkingi na ponad 3,5 tys. samochodów. Oprócz 300 sklepów, punktów usługowych i restauracji, działa tu również m.in. teatr, kino, szkoła tańca i muzeum. Łącznie Manufaktura
zajmuje 27 ha, powierzchnia handlowa to 110 tys. mkw. Manufaktura zarządzana jest przez Apsys Polska, a właścicielem jest Union Investment Real Estate AG.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }