Grupa Maspex. Tiger

Dwie nowości nie tylko dla graczy.

Dwie limitowane nowości Tiger wykorzystują super popularne trendy: gaming oraz nostalgię za latami 90-tymi. Pokocha je każdy miłośnik gier komputerowych, nowych technologii i kultowego designu.

Tiger Blue Screen o smaku jabłko–kiwi to puszka pełna komputerowych żartów. Nie przejdzie obok niego obojętnie nikt, kto korzystał z pierwszych systemów operacyjnych Windows. Zasmakuje natomiast każdemu, kto ceni orzeźwiające, letnie połączenia smakowe.

Natomiast Tiger Pixel to napój mandarynkowo–ananasowy. Pikselowa grafika w stylu retro, nawiązująca do świata pierwszych gier komputerowych to ukłon w stronę tych, którzy dziś wspominają je z sentymentem. 

Sugerowana cena na półce za 250-ml puszkę wynosi 1,99 zł.

Joanna Hamdan 7171 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }