Sertop poleca się na śniadanie ucznia

Wrzesień niebawem, więc warto się do niego przygotować już teraz, zwłaszcza że jest to czas powrotów do szkoły i szkolnych śniadań - radzi Aneta Będkowska, marketing manager w Sertopie. .

Ze szkolnym śniadaniem w pierwszym rzędzie kojarzy się kanapka. Sertop proponuje do jej przygotowania serek topiony, dostępny zarówno w większej porcji tzw. rodzinnej, czyli kostce 100 g, jak i w trójkąciku idealnym na jedną kromkę chleba. Rodzinne porcje wykorzystywane są nie tylko do smarowania kanapek, ale także do owocowych i warzywnych sałatek lub potrawek z serkiem topionym, z dodatkiem ryżu lub różnego rodzaju kasz.

– Które z opakowań serków warto mieć na sklepowej półce? Z pewnością oba, ponieważ służą one różnym celom i są skierowane do różnych grup odbiorców. Przy planowaniu półki sklepowej warto zwrócić uwagę na dobór smaków, bo o ile produkty wykonane na bazie tradycyjnych serów twardych rotują dobrze przez 12 miesięcy, o tyle sprzedaż pozostałych serków smakowych jest uzależniona jest od pory roku– podkreśla Aneta Będkowska, marketing manager w Sertopie.

– Teraz nie powinno zabraknąć na półce serków topionych z dodatkiem szynki, słonecznika, szczypiorku i cebulki, pomidorów czy camemberta. Kiedy zaczną się coraz chłodniejsze dni, konsumenci chętnie kupują serki z borowikami, z dodatkiem ziół z czosnkiem czy salami. Ważną informacją dla kupujących jest brak konserwantów oraz sztucznych barwników w naszych produktach. Ponadto sery topione są bogatym źródłem wapnia, tak ważnego dla młodego pokolenia – dodaje.

Kolejnym produktem firmy, który przyda się w przygotowaniu śniadania, tym razem na ciepło, jest masło klarowane tzw. ghee. Nadaje się ono także dla osób nietolerujących laktozy. Ze względu na wysoką temperaturę dymienia sprawdza się przy przyrządzaniu np. omleta, jajecznicy, naleśników czy owsianki. To ono nadaje potrawom lekko orzechową nutę i przyjemny, maślany smak. Warto także przyrządzić na maśle owocowe i warzywne ciasta, będące ulubioną przekąską dzieci na drugie śniadanie.

– Wszechstronne zastosowanie masła klarowanego, jego właściwości prozdrowotne sprawiają, iż jest to produkt cieszący się dużą popularnością wśród konsumentów i bardzo dobrze rotuje na sklepowych półkach, co jest niezwykle istotną wskazówką dla każdego właściciela placówki handlowej – zaznacza Aneta Będkowska. – Polacy są bowiem coraz bardziej świadomi w zakresie zdrowego odżywiania, a masło ghee jest już znanym i poszukiwanym przez nich produktem, podobnie zresztą jak serki topione marki Sertop, które przez swoją ponadpięćdziesięcioletnią obecność na rynku mają silną pozycję w świadomości konsumentów – dodaje.

Magdalena Weiss 1703 Artykuły

Niepoprawna recydywistka - związana z "Handlem" w latach 1999-2005 i ponownie od 2016 r. Tropi najnowsze trendy na rynku FMCG i zmiany w gospodarce. Amatorka kuchni greckiej i bibliotek publicznych. Mieszka kątem u trzech kotów.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }