Mango w Galerii Północnej

Miejski, casualowy styl, szeroka oferta odzieży i duży wybór modnych dodatków to znaki rozpoznawcze nowego najemcy stołecznej Galerii Północnej - firmy Mango. Znana hiszpańska marka odzieżowa już za kilka miesięcy uzupełni jej modową ofertę.

Najnowszy butik Mango w Galerii Północnej zajmie powierzchnię 433 mkw. Będzie piątym salonem marki w stolicy i pierwszym na północy Warszawy. Hiszpański producent odzieży planuje otworzyć tu swój sklep na przełomie 2018 i 2019 r.

- Sieć Mango bardzo precyzyjnie dobiera lokalizacje pod swoje salony. Sklepy otwierane są zawsze w obiektach handlowych cieszących się dobrą renomą. Tym bardziej cieszy nas fakt, że najnowszy salon powstanie właśnie w Galerii Północnej – podsumowuje nawiązanie współpracy z nowym najemcą Justina Ivan, commercial director Poland w firmie GTC.

Mango to popularna hiszpańska marka odzieżowa założona w 1984 r. w Barcelonie. Firma zajmuje się produkcją odzieży oraz eleganckich dodatków i akcesoriów. Salony hiszpańskiej sieci funkcjonują w blisko 111 krajach na całym świecie. W butiku w Galerii Północnej klienci znajdą kompleksową ofertę modnej odzieży, skierowaną do kobiet, mężczyzn i dzieci.

- Jesteśmy pewni, że filozofia sieci Mango i oferowane przez nią ubrania idealnie wpiszą się w gusta klientów Galerii Północnej. Duża część naszych gości to ludzie młodzi i aktywni, lubiący łączyć modne kroje odzieży z wysoką jakością i wygodą. Takie właśnie kolekcje znajdą w butiku sieci Mango w Galerii Północnej - dodaje Katarzyna Żuchowska, retail leasing manager firmy GTC.

Galeria Północna to pierwsze wielkopowierzchniowe centrum handlowe czwartej generacji w północnej części Warszawy i pierwsza nowoczesna galeria handlowa oddana do użytku w stolicy od ponad dekady. Obiekt o powierzchni ponad 64 tys. mkw. zlokalizowany jest przy ulicy Światowida 17. Inwestorem i zarządcą Galerii Północnej jest Grupa GTC. Otwarcie centrum nastąpiło 14 września 2017 r.

Zgodnie z szacunkami Grupy GTC w bezpośrednim sąsiedztwie obiektu mieszka ponad 750 tys. osób, głównie ludzi młodych i rodzin z dziećmi. Specyfika tych grup docelowych została uwzględniona nie tylko w ofercie handlowej, ale i w projekcie architektonicznym budynku. Wykonany przez studia APA Wojciechowski oraz Tzur Architects, zakłada m.in. specjalną aranżację przestrzeni dachu, umożliwiającą aktywny wypoczynek wśród zieleni. Obiekt spełnia również najwyższe standardy ekologiczne, co potwierdza precertyfikacja na poziomie LEED Gold.

Do dyspozycji klientów jest ponad 200 sklepów, butików i punktów usługowych znanych rodzimych i światowych marek, strefa gastronomiczna, 11-salowe kino Cinema City, Sala Zabaw Fikołki, klub fitness Calypso oraz 2 300 miejsc parkingowych. Do grona najemców dołączyły m.in. pierwszy w Polsce sklep Hamleys, marki grupy LPP, Forever 21, TK Maxx, H&M, Martes Sport, EURO RTV/AGD, CCC, Carrefour z pełnoformatowym hipermarketem, Bierhalle i centrum medyczne Enel-Med.

Byliśmy na otwarciu Galerii, fotorelacja jest tutaj.

Katarzyna Pierzchała 2373 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }