Bakoma 7 zbóż z kampanią w telewizji

Celem działań jest podkreślenie, jakie korzyści płyną z konsumpcji produktów autentycznych i naturalnych.

W kampanii wykorzystane zostały dwa formaty spotu: o długości 30 i 15 s.

Reklamie towarzyszy hasło “Prawdziwe jest to, co proste”. Działania prowadzone są wyłącznie w telewizji.

Komunikacja reklamowa adresowana jest do kobiet w wieku 18-49 lat, mieszkających w miastach powyżej 20 tys. mieszkańców.

Za strategię i kreacje reklam odpowiada agencja reklamowa Upside, natomiast za planowanie i zakup mediów dom mediowy UM.

Joanna Hamdan 7738 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }