Delikatesy Kulfon w Mrozach

Obiekt o powierzchni handlowej 600 mkw. został właśnie otwarty. To ósme Delikatesy Kulfon, które działają w Polskiej Grupie Sklepów Spożywczych Chorten.

Obecnie w Grupie Chorten jest już ponad 1380 punktów detalicznych w 9 województwach, a w ramach spółki Chorten Mazowsze dołączył nowy market pod marką Kulfon, który jednocześnie jest obrandowany drzewkiem Chortenu.

Trzy sklepy Kulfon funkcjonują już w Warszawie, a pozostałe w miejscowościach Celestynów, Kołbiel, Siennica i Grodzisk Mazowiecki.

Najnowszy market w Mrozach to parterowy budynek, który powstał specjalnie na potrzeby tej działalności. Ma trzy boksy kasowe oraz odrębną kasę na stoisku alkoholowym z ofertą win i mocniejszych trunków. Delikatesy oferują klientom także mięsa, świeże owoce i warzywa, pieczywo, produkty mleczne, napoje i piwo oraz asortyment pakowany. Zmotoryzowani kupujący do dyspozycji mają parking. Obiekt dostosowany jest do potrzeb osób z niepełnosprawnościami.

Samo zaopatrzenie nowego sklepu trwało blisko miesiąc, a inwestycja – ponad rok. Zatrudnienie znajduje tu ponad 20 osób pracujących w systemie dwuzmianowym. Sklep Kulfon w Mrozach czynny jest od poniedziałku do soboty w godz. 6-22, a w niedziele handlowe – w godz. 9-18.

- Jest to nasz drugi sklep, który został przygotowany według sprawdzonego standardu, gwarantującego klientom wygodne zakupy. Na otwarcie przygotowaliśmy wiele atrakcji i promocji, a w planach mamy już kolejną inwestycję – zapowiada Marcin Sibilski, współwłaściciel Delikatesów Kulfon.

- Delikatesy Kulfon są marką samą w sobie, a jednocześnie jedną z wizytówek sklepów Grupy Chorten. To przykład na to, że polscy detaliści współpracując z nami są w stanie rozwijać swój biznes i otwierać kolejne punkty chętnie odwiedzane przez klientów. Cieszą nas nowe inwestycje i to, że do grupy dołączają cały czas kolejne prosperujące już sklepy, których właściciele dzięki nam uzyskują lepsze warunki handlowe u producentów i dystrybutorów. Tylko w lipcu podpisaliśmy 26 nowych umów partnerskich - mówi Sylwia Olechno, dyrektor generalny Grupy Chorten.

Joanna Hamdan 6967 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }