100. stacja Shell w nowym formacie

Punkt przy ul. Żmigrodzkiej 105/117 we Wrocławiu został zmodernizowany w ramach trwającego od 2015 roku programu unowocześniania.

Program modernizacyjny dotyczy głównie segmentu sklepowego stacji Shell, ale również sfery obsługi klienta. Jego celem jest poprawa doświadczeń zakupowych oraz jeszcze lepsze dopasowanie oferty do potrzeb klientów. Programowi towarzyszy również rozwój brandu gastronomicznego Deli by Shell, który dostępny jest na wszystkich stacjach od 8 maja br.

Projekt modernizacji stacji Shell, dobór asortymentu sklepu i oferty gastronomicznej zostały opracowane na podstawie specjalnych badań preferencji i nastrojów przeprowadzonych wśród klientów oraz współpracowników Shell.

Unowocześnienia stacji paliw zakładają dostosowanie placówek do trzech wybranych formatów: on the move, meeting point oraz standard. Pierwszy z wymienionych jest dedykowany klientom przemierzającym dłuższe dystanse i chcącym zrobić przerwę na odpoczynek. Te stacje dysponują najszerszą ofertą gastronomiczną. Na miejskich stacjach w formacie meeting point Shell koncentruje się na ofercie kawowej i gastronomicznej. Można na nich zjeść lunch i kupić kanapkę na drugie śniadanie. Format standard jest również wdrażany w miastach, na których klient może szybko zatankować, kupić napój, przekąskę czy kawę na wynos, czyli zrealizować proste i szybkie potrzeby zakupowe.

Celem firmy jest, aby do 2020 roku 80 proc. stacji funkcjonowało w nowych formatach. Obecnie w Polsce Shell liczy 421 stacji.

Joanna Hamdan 7332 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }