Biedronka w Lubaczowie po modernizacji

3 sierpnia sklep sieci został ponownie otwarty po remoncie.

Celem przeprowadzonych w placówce w Lubaczowie prac modernizacyjnych było zwiększenie atrakcyjności sklepu i podniesienie komfortu zakupów poprzez zastosowanie innowacyjnych i ekologicznych rozwiązań. Układ sklepu stał się bardziej funkcjonalny. W placówce zostało zamontowane energooszczędne oświetlenie LED. Prace remontowe objęły także montaż witryn frontowych, odświeżenie elewacji i zmianę kolorystyki, która została dostosowana do najnowszych standardów obowiązujących w sieci Biedronka. Zmodernizowana placówka stała się także bardziej przyjazna dla środowiska.

– Remont sklepu w Lubaczowie wpisuje się w plany bieżącej modernizacji placówek sieci Biedronka na terenie całego kraju. W pierwszym półroczu 2018 roku wyremontowaliśmy 87 sklepów i planujemy kolejne. Jesteśmy przekonani, że wyremontowany sklep w Lubaczowie spodoba się jego mieszkańcom. Staraliśmy się, aby przyjęte rozwiązania modernizacyjne i wprowadzone zmiany podkreśliły jakość oferty oraz komfort zakupów. Wszystko po to, by w najwyższym stopniu spełniać oczekiwania klientów i pozytywnie zaskakiwać ich udogodnieniami – mówi Jarosław Wiadrowski, starszy menedżer sprzedaży w Jeronimo Martins Polska.

Z okazji ponownego otwarcia sklep przygotował atrakcyjną ofertę produktów, która jest prezentowana w specjalnym folderze. Oferta będzie obowiązywać do 9 sierpnia lub do wyczerpania zapasów.

Sklep Biedronka przy Mickiewicza 103 w Lubaczowie będzie czynny od poniedziałku do soboty od 6:15 do 22:00, natomiast w niedziele handlowe od 8:00 do 21:00.

Właścicielem sieci Biedronka jest Jeronimo Martins Polska. Obecnie sieć liczy ponad 2830 sklepów
w ponad 1000 miejscowości. Sieć, obecna na polskim rynku od ponad 20 lat, współpracuje z ponad 600 polskimi partnerami handlowymi. Jeronimo Martins w Polsce zatrudnia ponad 60 tys. pracowników. Od 1995 r. Grupa Jeronimo Martins zainwestowała w Polsce ponad 12 mld zł.

Joanna Hamdan 13675 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.