Kaufland z kolejną marką własną dla dzieci

Po niedawnej premierze tekstylnej marki dla dzieci Kuniboo, sieć wprowadza kolejną tym razem dla starszych dzieci - Hip&Hopps.

Produkty Hip&Hopps na razie nie wejdą do stałego asortymentu - dostępne będą jedynie w ofercie promocyjnej.

Kolorowe tekstylia Hip&Hopps opatrzone nadrukami i napisami przeznaczone są dla dzieci w wieku od 6 do 10 lat. Ubranka wyróżnia przyjazna środowisku produkcja oraz dobry stosunek jakości do ceny.

Wszystkie materiały mają certyfikaty Okotex, Bionic Finish Eco i w większości wykonane są z bawełny organicznej z certyfikatem GOTS.

- Markę Hip-Hopps wyróżniają ekologiczne materiały, staranne wykończenie, wytrzymałość i praktyczność. Dbając o standardy jakościowe, które są niezwykle ważne w przypadku ubrań dla dzieci, wszystkie produkty poddajemy zarówno kontroli wewnętrznej, jak i zewnętrznej – przeprowadzanej przez niezależne instytuty. Dzięki temu nasi klienci mogą być pewni, że dokonali dobrego wyboru – mówi Krzysztof Szponder, szef Departamentu Zakupu w Kaufland Polska.

Podobnie jak w przypadku marki Kuniboo, Hip&Hopps jest opakowane w nieszkodliwe dla środowiska papierowe banderole i kartoniki. Wszystkie mają służący ochronie lasów certyfikat FSC.

W asortymencie promocyjnym marki Hip&Hopps pojawią się m.in. spodnie dresowe i bluzy, koszulki, leginsy, obuwie i bielizna.

W ramach promocyjnej oferty produkty Hip&Hopps będą dostępne we wszystkich marketach Kaufland w Polsce.

Kaufland to międzynarodowa sieć sklepów oferująca artykuły spożywcze oraz produkty codziennego użytku. W całej Europie Kaufland liczy około 1200 sklepów i zatrudnia ponad 150 tys. pracowników. W Polsce pierwszy sklep sieci został otwarty w 2001 roku. Dziś jest ich już ponad 200.

Joanna Hamdan 14001 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.