Przepisy Ewy Wachowicz na Coca-Coli

Z początkiem sierpnia ruszyła kolejna odsłona współpracy marki z autorką książek i producentką programów kulinarnych, w ramach kampanii "Każdy dzień może smakować wyjątkowo z Coca-Cola".

Tym razem ambasadorka marki przygotowała autorską kolekcję 11 przepisów kulinarnych jako idealnych propozycji na wakacyjnego grilla lub piknik.

Przepisy znajdują się na opakowaniach Coca-Cola Original Taste oraz Coca-Cola Zero Cukru 1,5 l i 1,75 l. Są to szybkie i smaczne dania, inspirowane nowoczesną kuchnią polską oraz śródziemnomorską.

Kampania zaplanowana została w kanałach digital, w wybranych tytułach prasy kobiecej oraz w punktach sprzedaży.

Marka Coca-Cola w kwietniu podpisała kontrakt ambasadorski z Ewą Wachowicz. Dotychczas  w ramach współpracy promującej przekaz "Każdy dzień może smakować wyjątkowo z Coca-Cola" zrealizowano 4-odcinkowy cykl “Ewa, ugotuj nam to!” oraz tematyczne lokowanie Coca-Cola Original Taste oraz Coca-Cola Zero Cukru w autorskim programie "Ewa gotuje" na antenie Telewizji Polsat.

Dom mediowy MediaCom jest podmiotem odpowiedzialnym za pomysł i strategię kampanii, planowanie i zakup mediów, a także za współpracę z Ambasadorką. Kreacją i produkcją etykiet z przepisami oraz materiałami BTL zajęła się agencja Fortis. Za komunikację w kanałach social media i digital odpowiada LiquidThread, a za aktywności PR, w tym formaty w prasie kobiecej, Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.

Joanna Hamdan 6967 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }