W moim tempie

Pod takim hasłem Salatino (Grupa Graal) rusza z kampanią reklamową.

Marka Salatino po raz pierwszy w historii rusza z szeroką kampanią promocyjną pod hasłem „W moim tempie”.

W ramach działań powstał m.in. spot, który w przewrotny, humorystyczny sposób pokazuje, że sałatki Salatino to doskonałe rozwiązanie na zdrową przekąskę do pracy.

Jego bohaterami są młodzi ludzie, którzy poszukują różnych smaków, wpisujących się w ich gusta i preferencje. Marka Salatino, chcąc dotrzeć do nich z przekazem, wykorzystuje humorystyczną formę spotu, bawi się konwencją i pokazuje, że najważniejsza jest umiejętność zachowania dystansu do siebie i świata – dzięki temu możemy czerpać radość z życia i zachować równowagę.

Nowa kampania pokazuje także, że sałatki Salatino to doskonałe rozwiązanie na wartościową przekąskę do pracy, dzięki której młodzi ludzie nie muszą spędzać długich godzin w kuchni, jeśli chcą odżywiać się zdrowo. Mogą żyć we własnym tempie, realizując swoje cele i pasje.

Kampania obejmuje 30 i 15-sekundowy spot, który będzie emitowany w telewizji (programy kobiece i lifestylowe) oraz Internecie, działania reklamowe w prasie i digitalu oraz w social mediach, a także wsparcie public relations.

Za kreację kampanii oraz realizację spotu odpowiada studio filmowe KLN, a aktywności PR koordynuje agencja Hill+Knowlton Strategies.

Joanna Hamdan 7738 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }