Fuzetea w kampanii

Bohaterami nowego spotu reklamowego marki z portfolio Coca-Coli są Basia Kurdej-Szatan, Modny Tata i Gabi Drzewiecka.

Coca-Cola wystartowała z drugą fazą kampanii reklamowej marki Fuzetea.

Powtórnie zaangażowali się w nią topowi influencerzy. Aktorka Basia Kurdej-Szatan, bloger Modny Tata oraz dziennikarka Gabi Drzewiecka, zostali bohaterami video, w którym dzielą się swoimi sposobami na znalezienie chwili tylko dla siebie w trakcie zabieganego dnia. Spot reklamowy można obejrzeć na kanałach social media gwiazd oraz na https://www.youtube.com/watch?v=8l2ggG9o59U.

W ramach kampanii kontynuowany jest także sampling na masową skalę. Jednak to nie jedyne działania, jakie marka prowadzi w przestrzeni miejskiej. Plakaty Fuzetea możemy zobaczyć na dworcach, w pociągach, nadmorskich kurortach oraz sezonowych punktach sprzedaży w aż 40 miastach w Polsce.

Za realizację kampanii odpowiadają: Mediacom (planowanie i zakup mediów), McCann Worldgroup (działania ATL), Agencja Reklamowa Fortis (działania reklamowe BTL), LiquidThread (działania w digitalu) oraz Hill + Knowlton Strategies (działania PR).

Joanna Hamdan 7332 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }