Zrelaksuj się z Jysk

Sieć wyposażyła w produkty do spania takie jak, materac, pościel i poduchy, samochód Kei-Van Offline przeznaczony do medytacji oraz krótkich drzemek.

Offline w Mieście to najnowszy projekt Dawida Zaleskiego. W ramach tego przedsięwzięcia powstał samochód z przeznaczeniem do medytacji oraz tzw. Power Naps, czyli krótkich drzemek.

Na zainteresowanych wypoczynkiem czekać będzie w środku łóżko, czysta pościel oraz przyjemne, skutecznie zaciemnione i wygłuszone drewniane wnętrze. Samochód można będzie wykorzystać także do wycieczek pozamiejskich.

- Wsparcie tego wyjątkowego projektu było dla nas oczywiste. Razem wybraliśmy produkty, które są trwałe, funkcjonalne i charakteryzują się ascetycznym, surowym designem. Wspólne wartości, jakie nam przyświecają, takie jak skromność formy, dokładność i wiarygodność oraz zasada slow life, sprawiły, że obdarzyliśmy się wzajemnym zaufaniem. W ten sposób nasza idea mogła zaowocować pięknym efektem. Mamy nadzieję, że Kei-Van Offline będzie zdobywał coraz większą popularność wśród mieszkańców miast – mówi Aleksandra Chalimoniuk, dyrektor PR i komunikacji w Jysk.

Premiera projektu odbyła się podczas Festiwalu Gdynia Design Days, 6 lipca. Wydarzenie trwało przez dziewięć dni, a jednego z nich można było przetestować użyteczność samochodu, udając się do środka na drzemkę lub sesje medytacji.

Jysk jest międzynarodową siecią handlową, wywodzącą się z Danii, która sprzedaje „wszystko dla domu”. Jej założycielem jest Lars Larsen, który w 1979 roku otworzył swój pierwszy sklep w duńskim mieście Arhus. Placówka nadal istnieje, a grupa Jysk obejmuje obecnie ponad 2 600 sklepów w 50 krajach na całym świecie. Roczny obrót grupy wynosi około 3,12 mld euro. Sieć zatrudnia ok. 21 000 pracowników.
W Polsce Jysk istnieje od 18 lat. W ponad 200 sklepach rocznie zakupy robi ponad 11,5 mln Polaków. Sieć dynamicznie się rozwija, każdego roku otwieranych jest kilkanaście nowych placówek. Firma prowadzi też sprzedaż on-line. W Polsce Jysk zatrudnia ponad 2 200 osób.

Joanna Hamdan 7307 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }