Frisco.pl chce czterokrotnie zwiększyć biznes

25 lipca w Klaudynie (Stare Babice k. Warszawy) odbyło się symboliczne wmurowanie kamienia węgielnego pod nowym magazynem Frisco.pl, który będzie najnowocześniejszym w Polsce obiektem tego typu do obsługi zamówień zakupów spożywczych z dostawą do domu.

Oficjalne otwarcie magazynu i przenosiny z dotychczasowej lokalizacji przewidziane są na połowę 2019 r.

Nowy magazyn Frisco.pl zajmować będzie 11 tys. m. kw., co pozwoli na obsługę znacznie większej liczby klientów niż dotychczas i na przynajmniej czterokrotne zwiększenie skali w przyszłości.

– Frisco.pl jest jedynym graczem typu pure-player w Polsce i liderem warszawskiego rynku zakupów spożywczych online – mówi Katarzyna Kazior, prezes Frisco.pl.

– Prowadzimy sprzedaż wyłącznie przez internet na bazie własnego zaplecza magazynowego. Dzięki nowej inwestycji będziemy mogli jeszcze skuteczniej poszerzać bazę klientów i przekonywać do wyboru Frisco.pl jako wygodnej alternatywy dla zakupów w hiper- i supermarketach - tłumaczy Katarzy Kazior. 

Magazyn ma pozwolić także zwiększyć wydajność i produktywność pracy i skrócić czas pakowania zamówień. Produkty świeże będą przechowywane w czterech różnych strefach temperatur, a część z nich dostarczana będzie niezmiennie w modelu just-in-time.

– Wyniki sprzedażowe pierwszego półrocza 2018 r. są dla nas bardzo satysfakcjonujące – komentuje Katarzyna Kazior. – W każdym miesiącu tego roku udawało nam się utrzymać dynamikę wzrostu sprzedaży wartościowej około 40 proc. rdr. Cieszy nas duża stabilność tego wzrostu wynikająca ze zwiększającej się częstotliwości i regularności zakupów wśród naszych lojalnych klientów oraz stałego napływu nowych. Jest to bardzo dobra prognoza na przyszłość zarówno dla nas, jak i całej branży e-grocery - mówi.

Grupa Eurocash, współwłaściciel sklepu spożywczego Frisco.pl (na koniec pierwszego kwartału 2018 r. Eurocash miał 44,03 proc. udziałów w spółce Frisco.pl), komentuje, że Frisco.pl jest znakomitą platformą do zdobywania doświadczeń w obszarze on-line. - Na co dzień wspieramy polskich niezależnych przedsiębiorców, którzy prowadzą sklepy detaliczne. Nasza inwestycja we Frisco.pl daje możliwość wypracowania rozwiązań, które w przyszłości umożliwią naszym klientom działalność biznesową również w Internecie. Pozwoli im to budować ich konkurencyjność na rynku handlu – dodaje Jan Domański, rzecznik prasowy Grupy Eurocash.

Frisco.pl to internetowy supermarket, który działa na rynku od 12 lat.

 

 

 

Ilona Mrozowska 4222 Artykuły

W „Handlu” od 2005 r. Blisko tematyki przemysłowej i producenckiej. Właścicielka białej kulki, czyli szynszyli o imieniu Tula.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.