Specjał przejął sieć sklepów Aligator

To druga w tym roku transakcja z Polską Grupą Drogeryjną.

W sieci Aligator jest 21 sklepów działających w regionie dolnośląskim. Ich powierzchnia sprzedaży miesci się w granicach 80 – 120 mkw. To sklepy convenience, w których przewagę w asortymencie obok alkoholi i wyrobów tytoniowych mają przekąski, dania gotowe do spożycia, konserwy. Sklepy znajdują się w miastach przy ruchliwych ulicach, w miejscowościach sanatoryjnych. Większość działa w systemie ajencyjnym. Otwarte w niedziele niehandlowe odnotowują dobre wyniki. Na przykład w jednym z wrocławskich Aligatorów obroty w takie niedziele są 2,5 razy wyższe niż w dzień powszedni.

Sieć sklepów Aligator należała do Polskiej Grupy Drogeryjnej, od której w połowie czerwca Specjał przejął także większościowy pakiet udziałów w Rabacie Detal, operatorze 1150 sklepów franczyzowych. - Musimy rozwijać się jako dystrybutor i operator sieci franczyzowych - komentował wówczas Krzysztof Tokarz (na zdjęciu), prezes Specjału.

Szczegóły tutaj.

Krzysztof Tokarz zapowiada kolejne przejęcia jeszcze w tym roku. 

Barbara Mikusińska 774 Artykuły

Współtwórczyni „Handlu”. Od początku jego istnienia, czyli od 1993 r., redaktor naczelna. Globtroterka.